کد خبر 7659
۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲

کارت‌های صادرشده برای شرکت در انتخابات اتاق ایران غیرقانونی بوده است

کارت‌های صادرشده برای شرکت در انتخابات اتاق ایران غیرقانونی بوده است

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران گفت: شورای عالی نظارت بر اتاق بازرگانی باید کل روند انتخاب اتاق بازرگانی ایران و برخی استان ها را ابطال کند تا دوباره هیئت نمایندگان اتاق تشکیل شود.

به گزارش آهن نیوز؛ عباس ابریشمی درباره تصمیم شورای عالی نظارت بر اتاق بازرگانی ایران در رابطه با برکناری حسین سلاح ورزی، اظهار کرد: روندهایی در انتخابات اتاق بازرگانی وجود دارد که همه خلاف قانون است و نهادهای نظارتی باید حتما به آن ورود کنند.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران ادامه داد: ائتلافی که اقای سلاح ورزی نیز عضو آن است، اتاق بازرگانی را کاملا حق خودش می‌داند و همین موضوع نیز منجر به شکل گیری تخلفات در بخش‌های مختلف اتاق شده است.

وی افزود: اگر نگاهی به کارت‌های صادرشده بازرگانی بیندازیم، متوجه خواهیم شد که بسیاری از کارت‌ها با هزینه‌های خاص و برای افراد خاص صادر شده که هیچ یک از نظر قانون نمی‌توانند عضو هیئت نمایندگان باشند، زیرا نه تاجر و نه تولیدکننده هستند.

ابریشمی تاکید کرد: با توجه به اینکه رئیس اتاق بازرگانی می‌تواند دسترسی‌های بالایی داشته باشد، قرار گرفتن فردی که صلاحیت آن را نهادهای امنیتی تائید نمی‌کنند، به صلاح کشور نیست.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران تصریح کرد: شورای عالی نظارت بر اتاق بازرگانی باید کل روند انتخاب اتاق بازرگانی ایران و برخی استان‌ها را ابطال کند تا دوباره هیئت نمایندگان اتاق تشکیل شود.

وی افزود: نهادهای نظارتی باید بر روی کارت‌های بازرگانی صادرشده متمرکز شوند تا مشخص شود چه کسانی این کارت‌ها را با چه مقاصدی صادر کرده‌اند.

ابریشمی ادامه داد: در صورتی که لیست هیئت نمایندگان استان ها منتشر شود، تاجران و تولیدکنندگان واقعی می‌توانند تشخیص دهند که چه کسانی در اتاق‌های استان‌ها عضو شده‌اند.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران اظهار کرد: شورای عالی نظارت باید همه انتخاباتی که براساس این رویه انجام شده است را ابطال کند.

انتهای پیام/

کد خبر 7659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =