کد خبر 7678
۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۹

اعلام جزئیات کارت رفاهی حکمت بازنشستگان صندوق فولاد

اعلام جزئیات کارت رفاهی حکمت بازنشستگان صندوق فولاد

صندوق بازنشستگی فولاد در اطلاعیه شماره ۲ خود جزئیات کارت رفاهی حکمت بازنشستگان صندوق را تشریح کرد.

به گزارش آهن نیوز؛ بازنشستگان و متقاضیان کارت حکمت پس از اینکه در سایت صندوق ثبت نام کردند فهرست ثبت نام کنندگان پس از تایید صندوق برای فروشگاه‌های اتکا ارسال می‌شود و پس از آن کارت برای متقاضیان صادر می‌شود.

صندوق بازنشستگی فولاد در اطلاعیه شماره ۲ خود جزئیات کارت رفاهی حکمت بازنشستگان صندوق را تشریح کرد. 

در این اطلاعیه آمده است: 

اعتبار ماهیانه کارت رفاهی حکمت برای بازنشستگان صندوق فولاد ۳ میلیون تومان خواهد بود. یعنی دقیقا به همان میزانی که فروشگاه اتکا برای کارکنان نیروهای مسلح در نظر گرفته این در حالی است که مبلغ شارژ حکمت کارت برای سایر دستگاه‌هایی که طرف قرارداد با اتکا هستند ۲ میلیون تومان است. 

میزان تخفیف

طبق توافق صورت گرفته تخفیف کلی روی کالاهای کارت حکمت تا سقف پنج درصد است. این تخفیف ممکن است در مناسبت‌های مختلف از سوی اتکا تغییرکند که اطلاع‌رسانی آن متعاقبا صورت می‌گیرد. 

سود صفر درصدی خریدهای سوپرمارکتی

سود خریدهای سوپرمارکتی و مصرفی در فروشگاه‌های اتکا است صفر درصد است. 

بازنشستگان می‌توانند کالاهای مورد نظر خود را از فروشگاه اتکا به صورت اقساطی طی اقساط ۶ تا ۲۴ ماهه با کارمزد ۲ درصد و سقف ماهیانه ۳ میلیون تومان خریداری کنند. 

مثال کاربردی

به عنوان مثال اگر یک یخچال به قیمت ۶۰ میلیون با اقساط ۲۰ ماهه خریداری شود، بدهی آن برای خریدار ماهیانه ۳ میلیون بوده که هر ماه از حقوقش کسر می‌شود. توضیح اینکه تا این بدهی تسویه نشود، ۳ میلیون اعتبار در حساب کاربر شارژ نخواهد شد به بیان دیگر شارژ ۳ میلیون ماه بعد منوط به تسویه ۳ میلیون این ماه خواهد بود. 

ضمنا اگر فردی ماهیانه یک میلیون قسط داشته باشد، می‌تواند مابقی اعتبار یعنی ۲ میلیون دیگر را خریداری کند. 

شارژ ماهیانه در صورت‌عدم مصرف ذخیره نخواهد شد

لازم به ذکر است شارژ ماهیانه در صورتی که در همان ماه مصرف نشود، برای ماه بعد صفر شده و ذخیره‌سازی نخواهد شد و دارندگان کارت حکمت در هر صورت فقط ماهیانه ۳ میلیون تومان اعتبار دارند و اگر ماهیانه دو میلیون تومان تا ۶ ماه اقساط داشته باشند، تا موعد تسویه کامل فقط یک میلیون در حساب آن‌ها شارژ خواهد شد. 

فرآیند صدور کارت

بازنشستگان و متقاضیان کارت حکمت باید در سایت صندوق ثبت نام نمایند. فهرست ثبت نام کنندگان پس از تایید صندوق برای فروشگاه‌های اتکا ارسال می‌شود و پس از آن کارت برای متقاضیان صادر می‌شود که مطابق عرف ۱۰ هزار تومان هم هزینه صدور کارت خواهد بود. 

نحوه دریافت کارت

این کارت‌ها یا در اختیار فروشگاه زنجیره‌ای اتکای شهر محل سکونت بازنشستگان قرار می‌گیرد تا کسانی که ثبت نام کرده‌اند مراجعه کرده و کارت خود را دریافت کنند و یا اینکه دراختیار کانونهای استانی قرار داده می‌شود تا با مراجعه به دفاتر کانون کارت‌های خود را دریافت کنند که در هر صورت روش‌های دریافت کارت متعاقبا اعلام می‌شود. نکته مهم اینکه به هیچ وجه این کارت‌ها برای متقاضیان پست نخواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 7678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =