کد خبر 7688
۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲

فولاد مبارکه با سرمایه‌گذاری ضلع سوم مثلث نوآوری را کامل می‌کند

فولاد مبارکه با سرمایه‌گذاری ضلع سوم مثلث نوآوری را کامل می‌کند

مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان، بیان کرد: من در نشست سال گذشته گفتم که مرد سال فولاد کارگرانی هستند که در واحدهای فولادسازی تلاش می‌کنند تا این موفقیت‌ها را رقم بزنند؛ امسال می‌گویم که مرد سال فولاد کسانی هستند که در شرکت‌های دانش‌بنیان در مسیر بومی‌سازی قدم برمی‌دارند و با وجود کمبودها تلاش می‌کنند کشور را از چالش‌ها دور کنند.

به گزارش آهن نیوز؛ محمدیاسر طیب‌نیا در نشست سالیانه مدیرعامل و اعضای هیئت کمیته سرمایه‌گذاری خطرپذیر فولاد مبارکه با شرکت‌های دانش‌بنیان و نمایندگان زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور افزود: حدود یک دهه از آغاز فعالیت‌های جدی در حوزه نوآوری و دانش‌بنیان می‌گذرد. در سال ۹۴ رتبه ما در عرصه فناوری بین ۱۴۳ کشور، ۱۲۱ بود. سال گذشته این رتبه به عدد ۵۳ ارتقا پیدا کرده است.

وی ادامه داد: در طول ۷-۸ سال نیمی از راه را برای رسیدن به قله نوآوری و فناوری طی کرده‌ایم. گرچه به قله نزدیک شده‌ایم اما به مرحله‌ای رسیده‌ایم که افرادی که اراده فولادین دارند می‌توانند مسیر را ادامه دهند و از چالش‌ها و سختی‌های راه عبور کنند.

طیب نیا خاطرنشان کرد: تعدادی از مدیران شرکت‌های بزرگ اروپایی که از فولاد مبارکه بازدید داشتند، وجود چنین شرکتی با این عظمت در ایران برایشان عجیب بود. وقتی هفته گذشته نام شرکت فولاد مبارکه بین شرکت‌های بزرگی چون تاتااستیل و بائو و… بین کاندیداهای دریافت جایزه تعالی پایداری قرار گرفت، برای ما جای افتخار داشت. ما نباید خودمان را دست کم بگیریم.

وی با بیان اینکه نگاه ما در فولاد مبارکه نگاه حمایتی و پدرانه است؛ انتظار داریم که شرکت‌های حوزه نوآوری حرکت پرشتابی داشته باشند، تصریح کرد: اگر اضلاع نوآوری شامل خلاقیت، دانش و سرمایه باشد، دو ضلع اول در اختیار شماست و فولاد مبارکه با ضلع سرمایه در کنار شماست که این مثلث را کامل کند.

انتهای پیام/

کد خبر 7688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =