کد خبر 7690
۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳

گزارش آهن‌نیوز از بازار جهانی فولاد؛

سنگ آهن به کانال ۱۲۰ دلاری بازگشت

سنگ آهن به کانال ۱۲۰ دلاری بازگشت

طبق جدیدترین گزارش Platts از شرایط بازار جهانی فولاد؛ قیمت‌های سنگ‌آهن در تاریخ ۲۵ اکتبر به پیشرفت خود ادامه داد و طبق شاخص ۶۲ درصد توسط پلاتس به مبلغ ۱۲۰ دلار در هر تن رسید.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق جدیدترین گزارش Platts از شرایط بازار جهانی فولاد؛ قیمت‌های سنگ‌آهن در تاریخ ۲۵ اکتبر به پیشرفت خود ادامه داد و شاخص ۶۲ درصد توسط پلاتس به مبلغ ۱۲۰ دلار در هر متریک تن در شمال چین یک دلار و ۴۵ سنت  اعلام شد که بیشتر از نرخ اعلامی در ۲۴ اکتبر است و این نشان دهنده از این دارد که علاقه به خرید همچنان قوی است.‌

در بعد از ظهر دیروز شرکت ریو تینتو دو محموله از PBF را با افزایشی به مبلغ ۴.۱ و ۴.۲ دلار در هر متریک تن در چین معامله کرد. تاریخ بارگیری  هر دو شرکت از ۲ تا ۱۱ دسامبر تعیین شده است.

بعد از ساعت ۵:۳۰ عصر به وقت سنگاپور، ریو تینتو همچنین فروش یک محموله دیگر از PBF را با افزایشی به مبلغ ۴.۳ دلار در هر متریک تن در چین نسبت با تاریخ بارگیری از ۴ تا ۱۳ دسامبر نهایی کرد.

سنگ آهن به کانال ۱۲۰ دلاری بازگشت

این در حالی است که در معاملات ۲۳ اکتبر  قیمت سنگ‌آهن در چین با کاهش ۳ درصدی همراه بوده و بیشتر معاملات آتی کالا در چین قرمز باز شدند. در پی سقوط ۳ درصدی سنگ آهن، میلگردهای فولادی نیز ۱.۶% کاهش یافتند. همچنین نفت خام ۰.۷ درصد کاهش یافت و به ۶۸۴.۴ یوان در هر بشکه رسید.

انتهای خبر/ ف

کد خبر 7690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =