کد خبر 7702
۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶

آهن‌نیوز از عرضه‌های بورس کالا گزارش می‌دهد:

افزایش ۳ هزار و ۷۰۰ تومانی نرخ پایه تیرآهن

افزایش ۳ هزار و ۷۰۰ تومانی نرخ پایه تیرآهن

طبق جدیدترین اطلاعیه عرضه بورس کالا امروز، یک میلیون و ۶۷۸ هزار و ۱۲ تن محصول شامل ۱۲۳ هزار و ۲۱۲ تن محصولات نورد فولادی، یک میلیون و ۴۶۰ هزار و ۸۰۰ تن محصولات سنگ آهنی و ۹۴ هزار تن آهن اسفنجی در تالار صنعتی عرضه می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق جدیدترین اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز ششم آبان ۱۴۰۲ قرار است یک میلیون و ۶۷۸ هزار و ۱۲ تن محصول شامل ۱۲۳ هزار و ۲۱۲ تن محصولات نورد فولادی، یک میلیون و ۴۶۰ هزار و ۸۰۰ تن محصولات سنگ آهنی و ۹۴ هزار تن آهن اسفنجی در تالار صنعتی عرضه شود. این مقدار عرضه نسبت به هفته قبل ۲.۱ درصد افزایش در حجم عرضه دارد.

محصولات فولادی امروز شامل تیرآهن، سبد میلگرد ساده صنعتی، میلگرد کلاف و آلیاژی، شمش بلوم و انواع ورق سردلوازم خانگی و ورق سرد خودرو است که کاهش ۳۷ درصدی نسبت به هفته قبل دارد.

همچنین طبق روال هر هفته، تالار صنعتی بورس کالا این هفته با کاهش ۳۷/۷ درصدی حجم عرضه، میزبان ۹۴ هزار تن آهن اسفنجی به نرخ پایه ۱۱ هزار و ۳۶۸ تومان به ازای هر کیلو بدون ارزش افزوده است که نسبت به هفته قبل کاهش قیمت ۱/۶ درصدی داشته است.

در تالار صنعتی و حراج باز همچنین یک میلیون و ۴۶۰ هزار و ۸۰۰ تن محصولات سنگ آهنی شامل سنگ آهن دانه‌بندی، کلوخه، گندله و کنسانتره سنگ آهن موجود است که ۱۲/۷ درصد افزایش حجم نسبت به هفته قبل دارد.

تصویر زیر جزئیات عرضه امروز را نسبت به هفته قبل نشان می‌دهد.

افزایش ۳ هزار و ۷۰۰ تومانی نرخ پایه تیرآهن

انتهای خبر/ ف

کد خبر 7702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =