کد خبر 7708
۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶

مشکلات معدنکاران طزره مورد بررسی قرار گرفت

مشکلات معدنکاران طزره مورد بررسی قرار گرفت

رئیس کل دادگستری استان سمنان از بررسی مشکلات کارگران معدن طزره خبر داد و گفت: سنخیت حقوق و دستمزد با کار دشوار کارگران یکی از مطالبات این قشر است.

به گزارش آهن نیوز؛ محمد جعفر عبدالهی از برگزاری جلسه‌ای با کارگران مجموعه البرز شرقی و معادن طزره خبر داد و بیان کرد: ارتقای ایمنی بعد از جان باختن شش کارگر معدن رزمجاه یکی از مهمترین مسائلی است که در این دیدار مطرح شد.

وی با بیان اینکه کارگران مجموعه معادن طزره در این دیدار خواسته‌هایشان را عنوان کردند، افزود: سنخیت حقوق و دستمزد با دشواری کار معدن کاران از جمله مطالبات جدی کارگران معدن کار استان سمنان و معادن طزره است.

رئیس کل دادگستری استان سمنان با بیان اینکه کارگران خواستار تجدید نظر در میزان حقوق و مزایا هستند، بیان داشت: دیگر مطالبه کارگران این است که پیمانکاری برای آنها مزیتی را در بر ندارد و اگر شرکت خروجی مناسب می‌خواهد باید ایمنی کارگران را تأمین کند.

عبدالهی با بیان اینکه محیط کار باید محیط ایمن باشد، تاکید کرد: با بررسی‌هایی که در جلسات صورت داده‌ایم به این نتیجه رسیدیم که کارفرما مطالبات کارگر به شیوه‌ای که انتظار می‌رود، اجرایی نکرده است.

وی از اتمام حجت با مدیران معدن طزره برای ایمنی و مطالبات کارگران خبر داد و افزود: چنانچه قصوری در این ارتباط وجود داشته باشد دستگاه قضائی و سازمان بازرسی به وظایف خودشان عمل خواهند کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 7708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =