کد خبر 7725
۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۷

معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران منصوب شد

معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران منصوب شد

وزیر صنعت، معدن و تجارت طی حکمی "فرشاد مقیمی" را به عنوان معاون وزیر، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران منصوب کرد.

به گزارش آهن نیوز؛ "عباس علی‌آبادی" در حکم صادره آورده است: انتظار می‌رود با همکاری همه بخش‌های مرتبط در وزارت صنعت، معدن و تجارت و سایر سازمان‌های حاکمیتی دولتی و بخش خصوصی و با بهره‌گیری از توانمندی‌های بالفعل و بالقوه کشور، ضمن رعایت کامل قوانین و مقررات و با برنامه‌ریزی و نظارت صحیح و اتخاذ تصمیمات اصولی و راهگشا، در جهت ایفای وظایف و تحقق اهداف و ماموریت‌های سازمان و در خدمت به مردم و کسب و کارها کوشا باشید.

فرشاد مقیمی از ۲۱ تیرماه امسال به عنوان سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران مشغول به کار بوده است که با حکم صادره به عنوان معاون وزیر، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منصوب شد.

وی، متولد سال ۱۳۵۵، دانش آموخته رشته کارشناسی مهندسی صنایع گرایش تولید صنعتی، کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی از دانشگاه علم و صنعت و دکترای رشته مهندسی صنایع از دانشگاه آزاد تهران می‌باشد.

مقیمی، سوابقی چون معاونت صنایع کوچک و معاونت برنامه‌ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، مدیرعاملی ایران خودرو و معاونت صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت را در کارنامه کاری خود دارد.

از دیگر سوابق اجرایی مقیمی می‌توان به مدیریت برنامه ریزی راهبردی و بودجه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران(ایدرو)، ریاست انجمن بهره وری ایران، معاونت سازماندهی و امور پشتیبانی دبیرخانه کمیته پیشبرد بهره‌وری وزارت و راه و ترابری و دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران اشاره کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 7725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =