کد خبر 7729
۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸

گزارش آهن‌نیوز از بازار آهن؛

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

در بازار دیروز، به تبع این جهش در نرخ دلار، قیمت‌ها در اکثر مبادی فروش بازار آهن رو به رشد گذاشت طوری که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، دیروز نرخ دلار در یک جهش تاریخی به قیمت ۵۱ هزار و ۹۸۵ تومان معامله شد. به تبع این جهش در نرخ دلار، قیمت‌ها در اکثر مبادی فروش بازار آهن رو به رشد گذاشت طوری که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی افزایش یافت.

تغییرات قیمتی در بخش محصولات ذوبی، با افزایش ۱۰۰ الی ۴۰۰ تومانی در نرخ میلگرد کارخانه‌ای همراه بود که بین قیمت‌های ۲۴ هزار و ۶۰۰ تومان تا ۲۶ هزار و ۵۰۰ تومان خرید و فروش شد.

به همین شکل، نرخ تیرآهن اعلامی از اکثر مبادی فروش با ۱۰۰ الی ۳۰۰ تومان افزایش، بین نرخ‌های ۲۵ هزار و ۳۰۰ تومان تا ۲۷ هزار و ۳۰۰ تومان معامله شد.

در بخش محصولات تخت فولادی نیز روند قیمت ها افزایشی بود نرخ انواع ورق سیاه (فولاد مبارکه، فولاد سبا، آجدار فابریک و آجدار پرسی) بین ۷۰۰ الی ۱۹۰۰ تومان افزایش یافت و با قیمت‌های بین ۳۴ هزار تومان تا ۳۸  هزار و ۶۰۰ تومان معامله شد. انواع ورق (روغنی و رنگی) نیز بین ۳۰۰ الی ۵۰۰  افزایش یافت اما ورق سیاه کاویان ۱۰۰ الی ۷۰۰ تومان کاهش داشت.

همچنین نرخ اعلامی برای انواع قوطی پروفیل با افزایش ۳۰۰ الی ۹۰۰ تومانی به قیمت ۳۷ هزار و ۴۰۰ تومان تا ۳۹ هزار و ۱۰۰ تومان رسید.

در بخش فروش مواد اولیه نیز نرخ‌ها رو به روش گذاشته طوری که نرخ پیشنهادی اکثر کارخانه های آهن اسفنجی نسبت به نرخ اعلامی روز پنجشنبه با ۱۵۰ تومان و شمش فولادی ۲۰۰ تومان افزایش یافت و به قیمت های بین ۲۰ هزار و ۵۰ تومان تا ۲۰ هزار و ۶۰۰ تومان معامله شد.

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

انتهای خبر/ ف

کد خبر 7729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =