کد خبر 773
۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳

سارق یک تُن آهن‌آلات دستگیر شد

سارق یک تُن آهن‌آلات دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق به عنف اماکن خصوصی در کهریزک در کمتر از یک ساعت و کشف یک تن آهن‌آلات مسروقه خبرداد.

به گزارش آهن‌نیوز، سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: به دنبال گشت‌زنی‌های هدفمند، عوامل گشت کلانتری ۱۷۰ کهریزک شب گذشته به یک دستگاه خودرو پیکان وانت با ۴ سرنشین مشکوک می‌شوند که پس از صدور دستور ایست راننده بدون توجه، سریعاً متواری شده و عملیات تعقیب و گریز آغاز شد.

وی افزود: پس از طی مسافتی مأموران خودرو را متوقف کرده و راننده را دستگیر و دیگر متهمان با سوءاستفاده از تاریکی هوا از صحنه متواری شدند که در بازدید از خودرو یک‌تن آهن‌آلات، تعدادی ابزارآلات صنعتی کشف و برای بررسی به کلانتری منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: با انجام تحقیقات و اقدامات تخصصی مشخص شد سارقان یک ساعت قبل با بستن دست و پای نگهبان در یکی از انبارهای محدوده کهریزک اقدام به سرقت اقلام کردند که در ادامه سه مالباخته شناسایی و به کلانتری دعوت شدند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: پس از پایان تحقیقات و تکمیل پرونده خودروی وانت به پارکینگ منتقل و متهم به دادسرا اعزام شد و دستگیری دیگر متهمان پرونده در دستور کار پلیس ری قرار دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =