کد خبر 7736
۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲

آهن‌نیوز گزارش می‌دهد:

شمش فولادی با کاهش نرخ پایه، فردا روی تابلوی معاملات بورس کالا

شمش فولادی با کاهش نرخ پایه، فردا روی تابلوی معاملات بورس کالا

قیمت پایه شمش بلوم برای عرضه‌های فردا مورخ هشتم آبان ۱۴۰۲ با افت نسبت به هفته قبل اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، قیمت پایه شمش بلوم برای عرضه‌های فردا مورخ هشتم آبان ۱۴۰۲ با افت نسبت به هفته قبل اعلام شد.

با توجه به معاملات دیروز آهن اسفنجی در رینگ صنعتی، میانگین معاملات این محصول به مبلغ ۱۱ هزار و ۹۲۸ تومان ثبت شد که افزایش ۲۷۱ تومانی ( ۲.۳۳%) نسبت به هفته پیش داشت.

همچنین درصد رقابت میانگین معاملات (۱۱۹ هزار و ۲۸۱ ریال) نسبت به قیمت پایه (۱۱۳ هزار و ۶۸۷ ریال) ۵ هزار و ۵۹۴ ریال برابر با ۴.۹۲ درصد بود.

حجم معاملات تالار اصلی به میزان ۹۴ هزار تن بود که معادل ۱۰۰ درصد حجم کل عرضه شده انجام شد که حجم تقاضا ۱۳۶ هزار و ۴۰۰ تن معادل ۱.۴۵ برابر حجم عرضه ثبت شد.

بیشترین حجم عرضه شده و میزان تقاضای ثبت شده برای آهن اسفنجی در میان معاملات دیروز مربور به عرضه شرکت مجتمع آهن و فولاد غدیر ایرانیان با 25 هزا رتن حجم با نرخ پایه 115 هزار و 891 ریال بود اما بالاترین قیمت معامله شده به نرخ 124 هزارو 441 ریال مربوط به محصول سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران بود.

شمش فولادی با کاهش نرخ پایه، فردا روی تابلوی معاملات بورس کالا

بر این اساس سقف قیمت شمش بلوم برای عرضه‌های فردا در تالار صنعتی بورس کالای ایران ۱۹۱ هزار و ۹ ریال و کف قیمت نیز ۱۷۹ هزار و ۶۶۲ ریال تخمین زده می‌شود. این در حالی است که هفته گذشته ۱۷۶ هزار و ۴۵۰ تن از این محصول با قیمت میانگین پایه ۱۸ هزار ۵۹۰ تومان بر روی تابلو معاملات خرید و فروش شد که با تقاضای ۱۵۰ هزار و ۹۰۵ تنی داشت و کمترین نرخ پایه معامله شده برای این محصول ۱۸ هزار تومان و بیشترین قیمت ۱۹ هزار و ۴۱۸ تومان بود. 

انتهای خبر/ف

کد خبر 7736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =