کد خبر 7750
۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۰

پیگیری وضعیت پرونده سپاهان و الاتحاد در Afc

پیگیری وضعیت پرونده سپاهان و الاتحاد در Afc

کارشناس فوتبال عربستان و آسیا از آخرین وضعیت پرونده دیدار سپاهان و الاتحاد خبر داد.

به گزارش آهن نیوز؛ دیدار سپاهان با الاتحاد عربستان در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا به دلایل واهی لغو شد. ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا لغو بازی را صادر کرد تا تیم الاتحاد زمین بازی را ترک کند.

کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار است بزودی رای این بازی لغو شده را صادر کند.

بدر بالعبید خبرنگار عربستانی و کارشناس فوتبال آسیا درباره آخرین وضعیت پرونده بازی سپاهان و الاتحاد، گفت: مجموعه ای از تصمیمات از سوی کمیته انضباطی آسیا بزودی صادر خواهد شد که شامل تصمیم گیری در مورد پرونده بازی الاتحاد عربستان و سپاهان ایران نیز می شود.

دفاعیات باشگاه ایرانی و فدراسیون ایران آن مبنی بر تایید رسمی ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا و نهادهای بین المللی مبنی بر اینکه ورزشگاه نقش جهان مطابق با استانداردهای لازم است. پیش از این چندین مسابقه بین المللی رسمی با وجود "عکس ها و مجسمه ها" برگزار شده است.

البته این برخلاف استانداردهاست. موضع فدراسیون عربستان ۱۰۰ درصد صحیح و قانونی و مطابق با استانداردهای بین المللی است و ناظر بازی از کاروان الاتحاد خواسته که واقعاً زمین بازی را ترک کنند.

خبرنگار عربستانی در شرایط کنونی اختلاف را میان فدراسیون ایران و AFC دانست و گفت: در عمل الان موضوع بیشتر بین کنفدراسیون فوتبال آسیا با باشگاه سپاهان و فدراسیون ایران است تا فدراسیون عربستان و سپاهان. تصمیم کمیته انضباطی به همراه بسته ای از تصمیمات دیگر برای لیگ قهرمانان آسیا و AFC کاپ به زودی صادر خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 7750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =