کد خبر 7753
۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶

آهن‌نیوز گزارش می‌دهد؛

کاهش 10 درصد واردات فولاد در ایالات متحده

کاهش 10 درصد واردات فولاد در ایالات متحده

همچنین در بازه زمانی ژانویه تا آگوست ۲۰۲۳، ایالات متحده واردات فولاد را ۹.۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۲۲ کاهش و به ۲۴.۲۲ میلیون تن رساند. منابع اصلی واردات فولاد در ایالات متحده آمریکا کانادا، مکزیک و کره جنوبی هستند.

به گزارش خبرنگار آهن نیوز؛ براساس داده‌های موسسه آهن و فولاد آمریکا (AISI)، در سپتامبر ۲۰۲۳، شرکت‌های فولادی ایالات متحده واردات فولاد را با ۴.۱ درصد کاهش نسبت به آگوست ۲۰۲۳ به ۲.۲۸ میلیون تن رساند.حجم فولاد نورد در کل حجم واردات فولاد به آمریکا در سپتامبر ۲۰۲۳، ۱.۸۶ میلیون تن بوده که ۱۵.۱ درصد کمتر از آگوست ۲۰۲۳ است.

همچنین در بازه زمانی ژانویه تا آگوست ۲۰۲۳، ایالات متحده واردات فولاد را ۹.۸ درصد نسبت به مدت مشابه  سال ۲۰۲۲ کاهش و به ۲۴.۲۲ میلیون تن رساند. در این میان، واردات محصولات نورد ۱۹.۷ میلیون تن بوده که ۱۵ درصد کمتر از سال است.

منابع اصلی واردات فولاد در ایالات متحده آمریکا در ژانویه تا سپتامبر ۲۰۲۳ کانادا، مکزیک و کره جنوبی به ترتیب ۵.۲۵ میلیون تن، ۴.۲۱ میلیون تن و ۲.۱۷ میلیون تن هستند.

در سپتامبر ۲۰۲۳، ایالات متحده تولید فولاد را ۲.۶ درصد نسبت به ماه مشابه سال ۲۰۲۲ افزایش داد تا ۶.۷ میلیون تن تولید فولاد صورت گرفته باشد. به طور کلی، تولید جهانی فولاد در ماه به ۱۴۹.۳ میلیون تن رسید که ۱.۵ درصد کمتر از سال گذشته است.

 در سال ۲۰۲۲، ایالات متحده واردات فولاد را ۲ درصد نسبت به سال ۲۰۲۱ کاهش و به ۳۱.۴۶ میلیون تن رسانده بود. در سال گذشته، واردات فولاد نورد به ایالات متحده با ۱۰.۹ درصد کاهش سالانه به ۲۲.۷۶ میلیون تن رسید.

ایالات متحده در میان ده کشور بزرگ تولید کننده فولاد در جهان بر اساس داده های انجمن جهانی فولاد قرار دارد. در سال ۲۰۲۲، این کشور تولید فولاد را با ۵.۹درصد کاهش نسبت به سال ۲۰۲۱ به ۸۰.۷ میلیون تن رساند.

انتهای پیام/

کد خبر 7753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =