کد خبر 7804
۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵

آهن‌نیوز از عرضه‌های بورس کالا گزارش می‌دهد:

افت نرخ پایه میلگرد بورسی به کانال ۲۰ هزار تومان

افت نرخ پایه میلگرد بورسی به کانال ۲۰ هزار تومان

طبق اطلاعیه بورس کالای ایران امروز ۱۰ آبان ۱۴۰۲ قرار است ۳۳۴ هزار ۲۸۵ تن محصولات نورد فولادی شامل تیرآهن، میلگرد، ناودانی، نبشی، تختال SM ورق گرم در تالار صنعتی بورس کالا عرضه شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق اطلاعیه بورس کالای ایران امروز ۱۰ آبان ۱۴۰۲ قرار است ۳۳۴ هزار ۲۸۵ تن محصولات نورد فولادی شامل تیرآهن، میلگرد، ناودانی، نبشی، تختال SM ورق گرم در تالار صنعتی بورس کالا عرضه شود. این مقدار حجم عرضه شده نسبت به هفته قبل ۱/۴ درصد افزایش دارد.

تیرآهن عرضه شده در بورس کالای امروز با افزایش حجم ۲/۵ درصدی به مقدار ۲۱ هزار و ۹۴۹ تن است که نرخ پایه آن با کاهش ۱/۲ درصد به مبلغ ۲۱ هزار و ۹۴۹ تومان معامله خواهد شد. کمترین قیمت عرضه شده این محصول ۲۰ هزار و ۱۸۳ تومان و بیشترین قیمت ۲۲ هزار ۹۰۰ تومان است. نوع تسویه اکثر شرکت‌های عرضه کننده نقدی بوده اما ذوب آهن اصفهان عرضه اعتباری دارد.

همچنین میلگرد با ۲۶۴ هزار و ۷۷۳ تن تغییر حجم محسوسی نسبت به هفته قبل ندارد. میانگین موزون نرخ پایه این محصول ۲۰ هزار و ۷۳۵ تومان یا حدود ۲۲ هزار و ۶۰۱ تومان به اضافه ارزش افزوده و تقریبا ۲۵۰ تومان پایین‌تر از میانگین نرخ پایه عرضه هفته گذشته (۲۱ هزار تومان) بر روی سایت بورس کالا قرار گرفته است. پایین ترین قیمت عرضه شده این محصول ۲۰ هزار و ۴۵ تومان و بیشترین قیمت ۲۱ هزار و ۷۶۱ تومان است.

ناودانی با ۲ هزار و ۵۴۶ تن حجم عرضه شده، افت قیمت ۰/۸ درصدی داشته و به مبلغ ۲۱ هزار و ۶۵۵ تومان درحالی در تابلوی معاملات قرار می‌گیرد که افزایش حجم ۱۶۰ درصدی نسبت به عرضه قبل دارد. نوع تسویه این محصول در معاملات امروز، نیمی به صورت اعتباری بقیه به صورت نقدی است.

نبشی نیز در عرضه‌های امروز با ۶۴/۵ درصد کاهش حجم چشمگیری نسبت به عرضه قبل داشته و به مقدار ۳ هزار و ۲۸۴ تن و کاهش ۱/۲ درصدی نرخ پایه به قیمت ۲۱ هزار و ۵۸۲ تومان معامله خواهد شد.

امروز همچنین ورق گرم به حجم ۲۰ هزار و ۳۰۰ تن با نرخ ۲۶ هزار و ۳۳۵ تومان از طرف ۴ شرکت بر روی تابلوی بورس کالا معامله خواهد شد. 

تصویر زیر جزئیات عرضه محصولات مربوط به زنجیره فولاد را به همراه نوسان عرضه و قیمت نسبت به هفته قبل نشان می‌دهد:

افت نرخ پایه میلگرد بورسی به کانال ۲۰ هزار تومان

کد خبر 7804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =