کد خبر 7810
۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵

معوقات همسان‌سازی حقوق بازنشستگان فولاد هفته‌های آینده پرداخت می‌شود

معوقات همسان‌سازی حقوق بازنشستگان فولاد هفته‌های آینده پرداخت می‌شود

سیدحجت کاظمی بعد از ظهر با اشاره برگزاری جلساتی با بازنشستگان و نمایندگان شرکت ذوب آهن اظهار داشت: مشکلاتی وجود دارد که در گذشته شکل گرفته و راهکارهای حل آنها را مورد بررسی قرار دادیم.

به گزارش آهن نیوز؛ مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور ادامه داد: برخی از مشکلات نیاز به طی مراحل قانونی و دریافت مصوباتی از مراجع بالادست قانونی دارد که ما نیز پیگیری‌های لازم را در دستور کار داریم.

کاظمی با اشاره به اینکه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان بر اساس برنامه ششم توسعه که از سال ۹۹ آئین نامه اجرایی آن پیشنهاد شد نیز در این جلسات مورد بررسی قرار گرفت، افزود: بخش زیادی از این حقوق همسان سازی شده پرداخت شده و تنها چهار ماه حقوق دیگر باقیمانده که طی هفته‌های آینده پرداخت خواهد شد.

وی در خصوص خدمات درمانی و رفاهی برای بازنشستگان صندوق فولاد نیز افزود: تصمیمات خوبی در زمینه درمان اخذ شده که با بیمه دانا قرارداد خوبی را منعقد کرده‌ایم و حذف فرانشیز، تأمین هزینه اعمال جراحی و برداشتن سقف پرداخت هزینه‌های درمان و تحت پوشش قرار دادن خانواده‌های افراد بیمه شده بدون پرداخت فرانشیز را نیز محقق کردیم.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور اجرای تبصره ۵ و ماده ۱۰۹ آئین نامه اداری استخدامی بازنشستگان و تبصره ۲ ماده ۳۱ و اجرای همسان سازی را مطالبات اصلی بازنشستگان دانست و گفت: بازنگری در همسان سازی برای سومین بار را پیگیری می‌کنیم تا حق بازنشستگان پرداخت شود.

انتهای پیام/

کد خبر 7810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =