کد خبر 7837
۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶

ربیعی: ۴ ماه است در ذوب آهن حقوق دریافت نکرده ام

ربیعی: ۴ ماه است در ذوب آهن حقوق دریافت نکرده ام

سرمربی تیم ملی ذوب آهن اصفهان گفت: به عنوان سرمربی ذوب آهن چهار ماه است که حقوقی دریافت نکرده‌ام.

به گزارش آهن نیوز؛ محمد ربیعی سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان در نشست خبری قبل از بازی با آلومینیوم اراک اظهار کرد: بسیار خوشحالم که در خدمت مردم اراک هستم، خاطرات خوبی با مردم این شهر زمانی که هدایت تیم آلومینیوم را بر عهده داشتم، دارم.

وی افزود: تبریک می‌گویم به مجموعه وزین تیم آلومینیوم به دلیل تشکیل تیم منسجم آلومینیوم که تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه است.

سرمربی تیم ملی ذوب آهن اصفهان بیان کرد: تیم ذوب آهن هم تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه است که دومین تیم جوان لیگ است.

ربیعی بیان کرد: با توجه به شناختی که از هر دو تیم دارم پیش‌بینی می‌کنم بازی فردا بازی خوبی باشد، محورهای تاکتیکی و فیزیکی در بازی خواهد بود.

وی گفت: برای هر دو تیم آرزوی سلامتی دارم و انشاءالله هواداران از دیدن یک بازی خوب لذت ببرند.

سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان تصریح کرد: فردین یوسفی بعد از بازی مقابل تراکتور سازی دچار مصدومیت شد که تیم پزشکی تلاش دارد شرایط بهبودی یوسفی را فراهم کند که فردا نتیجه آن مشخص خواهد شد.

ربیعی ادامه داد: پیش‌بینی می‌کنم بازی بازی بدی نخواهد بود، محورهای تاکتیکی خواهد داشت.

وی با اشاره به انتشار خبری مبنی بر پرداختی ذوب آهن خاطرنشان کرد: امروز خبری در رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر پرداخت ۴۰ درصدی ذوب آهن  که ابتدا تشکر می‌کنم از مسوولان کارخانه، باشگاه و همه عوامل، اما این نیست که پرداختی به ۴۰ درصد رسیده باشد، چرا که این می‌تواند یک باری برای مجموعه داشته باشد، اما طبق تعهدی که باشگاه به بازیکنان و عوامل داشت پیش پرداخت به صورت کامل به عده‌ای و کادر فنی پرداخت نشده بود که طبق قاعده باید در هفته هشتم پرداختی تیم بین ۳۵ تا ۴۰ درصد می‌رسید، اما اتفاقی که رخ داده برای یک و دو ماه آینده  چک دادند که اگر چک دی ماه نقد شود در ۱۰ دی ماه به ۴۰ درصد خواهد رسید که این خیلی فرق می‌کند با اینکه شارژ مالی شده است.

سرمربی ذوب آهن اصفهان افزود: من به عنوان سرمربی چهار ماه است که حقوقی دریافت نکرده‌ام، چک دو ماه آینده را پرداخت کرده‌اند، مجبور شدم به خاطر شفاف سازی این مسائل را بیان می‌کنم.

انتهای پیام/

کد خبر 7837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =