کد خبر 7854
۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲

آهن‌نیوز از معاملات بورس کالای ایران گزارش می‌دهد:

تداوم تقاضای ضعیف محصولات نوردی در رینگ صنعتی

تداوم تقاضای ضعیف محصولات نوردی در رینگ صنعتی

در پایان معاملات امروز محصولات زنجیره فولاد در بورس کالا، با ریزش حدود ۵۴ درصدی حجمی به مقدار ۵۷۵ هزار و ۱۹۶ تن معامله شد که تقاضای ۸۶۲ هزار و ۴۰۹ تنی به دنبال داشت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق جدیدترین اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز ۱۳ آبان ۱۴۰۲ قرار بود یک میلیون و ۲۴۸ هزار و ۵۴۵ تن محصول شامل ۱۰۸ هزار و ۷۴۵ تن محصولات نورد فولادی، یک میلیون و ۷۲ هزار و ۸۰۰ تن محصولات سنگ آهنی و ۶۷ هزار تن آهن اسفنجی در تالار صنعتی عرضه شود اما در پایان معاملات ریزش حدود ۵۴ درصدی حجمی به مقدار ۵۷۵ هزار و ۱۹۶ تن معامله شد که تقاضای ۸۶۲ هزار و ۴۰۹ تنی به دنبال داشت.

محصولات فولادی امروز شامل تیرآهن، سبد میلگرد ساده صنعتی، میلگرد کلاف و آلیاژی، شمش بلوم و انواع ورق سرد لوازم خانگی، خودرو و ورق گالوانیزه خودرو بود که فقط حدود ۲۷ درصد محصولات به حجم ۱۸ هزار و ۱۹۶ تن مورد معامله قرار گرفت و ۱۷ هزار و ۲۰۹ تن نیز تقاضا برای آن وجود داشت که شان از استقبال ضعیف این محصولات در رینگ صنعتی است.

همچنین طبق روال هر هفته، تالار صنعتی بورس کالا این هفته نیز میزبان آهن اسفنجی به حجم ۶۷ هزار تن با نرخ پایه ۱۱ هزار و ۱۹۰ تومان به ازای هر کیلو بدون ارزش افزوده است که نسبت به هفته قبل کاهش قیمت ۱/۵ درصدی داشته است.

در تالار صنعتی و حراج باز نیز حجمی به مقدار ۴۹۰ هزار تن محصولات سنگ آهنی شامل سنگ آهن دانه‌بندی، گندله و کنسانتره سنگ آهن معامله شد که ۵۴.۳ درصد کاهش حجم نسبت اطلاعیه عرضه داشته و با استقبال ۷۰۵ هزار و ۲۰۰ تن روبه رو شد.

تصویر زیر جزئیات معاملات امروز را نشان می‌دهد.

تداوم تقاضای ضعیف محصولات نوردی در رینگ صنعتی

انتهای خبر/ ف

کد خبر 7854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =