کد خبر 7871
۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶

دوازدهمین کنفرانس مهندسی معدن ایران در دانشگاه کاشان برگزار می‌شود

دوازدهمین کنفرانس مهندسی معدن ایران در دانشگاه کاشان برگزار می‌شود

دوازدهمین کنفرانس مهندسی معدن ایران در روزهای اول و دوم اسفند سال جاری با همکاری انجمن مهندسی معدن ایران در دانشگاه کاشان برگزار می‌شود.

به گزارش آهن نیوز؛ علی عالی انوری، دبیر دوازدهمین کنفرانس مهندسی معدن ایران اظهار کرد: رویداد اسفندماه، فرصتی برای گردهمایی مستقیم برای ذینفعان صنعت معدن شامل دانشگاهیان، پژوهشگران، مدیران و کارشناسان صنعت معدن است تا چالش‌ها، فعالیت‌ها و دستاوردهای اخیر خود را به اشتراک بگذارند.

انجمن مهندسی معدن ایران  به عنوان مهم‌ترین نهاد علمی غیردولتی در حوزه مهندسی معدن کشور، پیشرو در گسترش، پیشبرد و ارتقای مهندسی معدن در زمینه‌های آموزشی، پژوهشی و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی است.

وی افزود: ارتباط سازمان‌یافته و همکاری راهبردی دانشگاه کاشان و انجمن مهندسی معدن ایران  می‌تواند حلقه اتصال قدرتمندی را بین عرصه دانش و فناوری از یک طرف و عرصه صنعت از طرف دیگر فراهم کند و الگویی مناسب از همکاری و تعاون را فراروی دیگر سازمان‌های مشابه قرار دهد.

دبیر دوازدهمین کنفرانس مهندسی معدن ایران، تصریح کرد: مهلت ارسال مقاله تا روز ۲۰ آذرماه است و پژوهشگران می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه این کنفرانس به آدرس دانشگاه کاشان- دانشکده مهندسی یا به آدرس الکترونیکی https://۱۲th-irsme.kashanu.ac.ir/ارسال کنند.

عالی انوری گفت: بخش معدن و صنایع معدنی کشور از دیرباز، بخشی خوداتکا و پیشران در توسعه صنعت کشور بوده و اکنون در شرایط تحریم‌های خارجی، نیازمند بهره‌گیری فراگیر از توانمندی‌های آشکار و پنهان دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و سازمان‌های تحقیق و توسعه معادن و صنایع معدنی کشور است.

وی افزود: اکتشاف مواد معدنی، استخراج معدن، مکانیک سنگ و ژئوتکنیک، فرآوری مواد معدنی، اقتصاد و مدیریت در معادن، محیط زیست، بازسازی، ایمنی و بهداشت و میراث معدنکاری و توسعه پایدار محورهای این رویداد علمی است.

انتهای پیام/

کد خبر 7871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =