کد خبر 7890
۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۷

۲۰ کشتی گیر خوزستانی به استخدام گروه ملی فولاد درآمدند

۲۰ کشتی گیر خوزستانی به استخدام گروه ملی فولاد درآمدند

استاندار خوزستان از استخدام ۲۰ کشتی گیر استان در شرکت های گروه ملی خبر داد و تاکید کرد دیگر ارگان ها این مسئله را دنبال کنند.

به گزارش آهن نیوز؛ علی اکبر حسینی محراب در نشست شورای ورزش خوزستان که در محل استانداری برگزار شد، گفت: با پیگیری این شورا، مشکلات استخدام ورزشکارانی که عنوان قهرمانی آسیا و جهان را دارند، به زودی حل می‌شود. تاکنون بیش از ۲۰ کشتی‌گیر استان به استخدام شرکت گروه ملی درآمدند که امیدوارم دیگر ارگان‌ها این موضوع را دنبال کنند.

وی با اشاره به کشفیات قاچاق سوخت در استان گفت: باید با کمک سیستم‌های نرم افزاری و راستی آزمایی به کاهش قاچاق کالای سوخت کمک کرد.

وی کالاهای ته‌لنجی را از مباحث جدی در استان‌های مرزی دانست و افزود: لنج‌داران طبق قانون اجازه دارند برای خود و افراد حاضر در لنج، کالای همراه بیاورند هر چند این موضوع باعث سو استفاده شبکه‌های تضمینی قاچاق کالا شده است.

استاندار خوزستان ادامه داد: بر اساس قانون لنج داران در طول سال می‌توانند یک یا ۲ بار از حاشیه خلیج فارس کالا بیاورند و در شهرهاییمانند آبادان، خرمشهر، شادگان، چوئبده و ... عرضه کنند.

وی افزود: متاسفانه برخی مجوزهای صیادی برای قاچاق سوخت استفاده می‌شود که شیلات و اتحادیه‌ها باید این موضوع را پیگیری کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 7890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =