کد خبر 7900
۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵

آهن‌نیوز از معاملات بورس کالای ایران گزارش می‌دهد:

معامله ورق قلع اندود ۱۹ هزار تومان بالاتر از نرخ پایه در رینگ صنعتی!

معامله ورق قلع اندود ۱۹ هزار تومان بالاتر از نرخ پایه در رینگ صنعتی!

در انتهای معاملات امروز محصولات فولادی در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالای ایران بیش از ۹۸ درصد محصولات همراه با تقاضای نسبتا خوبی نسبت به هفته‌های قبل و با رقابت قیمتی بالایی معامله شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، در انتهای معاملات امروز محصولات فولادی در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالای ایران بیش از ۹۸ درصد محصولات همراه با تقاضای نسبتا خوبی نسبت به هفته‌های قبل و با رقابت قیمتی بالایی معامله شد. در جریان این معاملات فقط ۱/۴ درصد محصولات ریزش داشت که مربوط به معاملات ورق گالوانیزه G بود و در مجموع ۲۰۴ هزار و ۸۰۰ تن محصول با میزان تقاضای ۲۳۴ هزار و ۲۵۰ تنی به فروش رفت.

طبق تحلیل آهن‌نیوز از معاملات امروز مالمع محصلات ورق سرد B، ورق قلع اندود و آهن اسفنجی با درصد تغییر نرخ نسبتا بالایی نسبت به نرخ پایه همراه بود و در نهایت ورق سرد B حدود ۶ هزار و ۵۰۰ تومان، ورق قلع اندود حدود ۱۹ هزار تومان و آهن اسفنجی نیز برای شرکت‌های مختلف درصد تغییر متفاوتی داشت اما در مجموع ۱۳.۲۶ درصد بالاتر از نرخ پایه معامله شد.

این درحالی است که در عرضه‌های روز شنبه این محصول همزمان با کاهش شدید حجم عرضه‌ها، قیمت آهن اسفنجی روی تابلوی بورس کالا، افزایش شدیدی را تجربه کرد و در انتهای روز بنا به تصمیم کمیته تصمیم‌گیری معاملات تمامی عرضه‌های آهن اسفنجی عدم تایید گردید. 

در این میان معامله محصولات تختال C، ورق رنگی و ورق گالوانیزه B  بدون رقابت براساس نرخ پایه به طور کامل به فروش رفت.

جدول زیر جزئیات معاملات امروز محصولات فولادی را نشان می‌دهد:

معامله ورق قلع اندود ۱۹ هزار تومان بالاتر از نرخ پایه در رینگ صنعتی!

انتهای خبر/ ف

کد خبر 7900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =