کد خبر 7910
۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵

شکست الاتحاد در عراق، بازی سرنوشت ساز سپاهان را رقم زد/ دیدار امشب با آلمالیق باید به پیروزی ختم شود

شکست الاتحاد در عراق، بازی سرنوشت ساز سپاهان را رقم زد/ دیدار امشب با آلمالیق باید به پیروزی ختم شود

تیم فوتبال الاتحاد عربستان در دیداری خارج از خانه با وجود آنکه مهاجم سابق رئال‌مادرید را در ترکیب داشت برابر نیروی هوایی عراق نتیجه را واگذار کرد.

به گزارش آهن نیوز؛ در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و در مرحله گروهی این مسابقات در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه امروز از گروه C نیروی هوایی عراق پذیرای الاتحاد عربستان بود.

در شرایطی که کریم بنزما در نوک پیکان الاتحاد به میدان رفته بود اما در دقیقه ۴۴ این دیدار، علی جاسم برای میزبان گلزنی کرد تا دو تیم با همین نتیجه به رختکن برود. در نیمه دوم الاتحاد صدرنشین برای جبران نتیجه به میدان آمد اما در دقیقه ۵۲ یک بار دیگر غافلگیر شد و روی اشتباه عجیب و سُر خوردن همزمان دو مدافع این تیم، مهند عبدالرحیم به راحتی دومین گل بازی را برای نماینده عراق به ثمر رساند تا نیروی هوایی در آستانه یک برد شیرین قرار بگیرد.

این نتیجه تا پایان ۹۰دقیقه تلاش دو تیم پایدار بود و در نهایت بازی با برتری ۲ بر صفر نیروی هوایی به اتمام رسید.

با این نتیجه نیروی هوایی عراق ۷ امتیازی شد و تنها ۲ امتیاز با الاتحاد عربستان صدرنشین فاصله دارد. سپاهان، نماینده ایران نیز ۴ امتیازی است و از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه امشب در ورزشگاه آزادی تهران باید به مصاف آلمالیق ازبکستان برود که با توجه به نتایج به دست آمده، طلایی‌پوشان باید دیدار امشب را با پیروزی پشت‌سر بگذارند.

انتهای پیام/

کد خبر 7910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =