کد خبر 7920
۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹

آهن‌نیوز از عرضه‌های بورس کالا گزارش می‌دهد:

عرضه آهن اسفنجی بریکت در کانال ۱۳ هزار تومان/ شمش ثابت ماند

عرضه آهن اسفنجی بریکت در کانال ۱۳ هزار تومان/ شمش ثابت ماند

امروز ۱۶ آبان، ۳۰۰ هزار و ۴۳۰ تن شمش بلوم و انواع ورق فولادی شامل ورق گالوانیزه G، ورق سرد B و ورق قلع اندود و همچنین ۳۴ هزار تن آهن اسفنجی بریکت جا مانده از روز یکشنبه بر روی تابلوی معاملات در تالار صنعتی معامله خواهد شد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، در جدیدترین اطلاعیه عرضه بورس کالا امروز ۱۶ آبان ۱۴۰۲، ۳۰۰ هزار و ۴۳۰ تن شمش بلوم و انواع ورق فولادی شامل ورق گالوانیزه G، ورق سرد B و ورق قلع اندود و همچنین ۳۴ هزار تن آهن اسفنجی بریکت جا مانده از روز یکشنبه بر روی تابلوی معاملات در تالار صنعتی معامله خواهد شد. 

شمش بلوم موجود در عرضه‌های امروز به حجم ۲۵۶ هزار و ۲۳۰ تن با نرخ پایه ۱۸ هزار و ۴۶۴ تومان موجود شده که تغییر قیمتی محسوسی نسبت به هفته قبل ندارد اما حجم آن حدود ۷ درصد افزایش داشته است. کمترین نرخ عرضه شده این محصول ۱۷ هزار و ۹۰۰ تومان و بیشترین نرخ ۱۸ هزار و ۹۳۱ تومان است. همچنین امروز اولین عرضه این محصول بعد از دستورالعمل جدید بورس مبنی بر کاهش دامنه منفی ۵ به ۳ برای این محصول است.

طبق این اطلاعیه ورق قلع اندود توسط فولاد مبارکه به صورت اعتباری و ورق سرد B توسط فولاد غرب آسیا و صنایع هفت الماس برای تاریخ تحویل ۱۶ بهمن به صورت نقدی معامله خواهد شد. 

گفتنی است دیروز نیز عرضه ورق قلع اندود در تالار صنعتی انجام شد اما به علت عدم تایید معاملات آن توسط کمیته بورس کالا به دلیل قیمت نامتعارف امروز مجددا تکرار شد. لازم به ذکر است قیمت کشف شده این محصول دیروز بدون ارزش افزوده در حدود ۶۳،۹۰۰ تومان بود که افزایش حدود 19 هزار تومانی نسبت به نرخ پایه داشت.

ورق گالوانیزه G نیز بین رنج قیمتی ۴۰ هزار و ۸۷۰ تومان و ۴۰ هزار و ۸۷۵ تومان به جز سه شرکت که تسویه نقدی دارد، باقی به صورت اعتباری عرضه شده است.

 امروز همچنین عرضه ۳۴ هزار تن آهن اسففنجی بریکت توسط صبا فولاد خلیج فارس و پارس پولاد یاران با میانگین نرخ ۱۳ هزار ۷۳۲ تومان عرضه شده که ۹/۳ درصد افزایش قیمت و ۴۱/۶ درصد رشد حجمی نسبت به هفته قبل دارد. 

تصویر زیر جزئیات عرضه محصولات امروز را به همراه نوسان میزان عرضه و قیمت نسبت به هفته قبل نشان می‌دهد:

عرضه آهن اسفنجی بریکت در کانال ۱۳ هزار تومان/ شمش ثابت ماند

کد خبر 7920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =