کد خبر 8004
۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴

آهن‌نیوز از معاملات بورس کالای ایران گزارش می‌دهد:

نزدیک ۶۰ درصد محصولات زنجیره فولاد، بدون مشتری ماند

نزدیک ۶۰ درصد محصولات زنجیره فولاد، بدون مشتری ماند

در پایان معاملات امروز با حذف کامل سبد میلگرد ساده صنعتی و سنگ آهن کلوخه و در مجموع ریزش ۵۷/۱ درصدی، ۷۳۰ هزار و ۸۷۴ تن محصول زنجیره فولاد با میزان تقاضای یک میلیون و ۴۸ هزار و ۱۱۹ تن به فروش رفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق جدیدترین اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز ۲۰ آبان ۱۴۰۲ قرار بود یک میلیون و ۶۹۰ هزار و ۴۸۴ تن محصول شامل ۱۵۹ هزار و ۶۸۴ تن محصولات نورد فولادی، یک میلیون و ۴۳۳ هزار و ۸۰۰ تن محصولات سنگ آهنی و ۹۷ هزار تن آهن اسفنجی در تالار صنعتی عرضه شود اما در پایان معاملات با حذف کامل سبد میلگرد ساده صنعتی و سنگ آهن کلوخه و در مجموع ریزش ۵۷/۱ درصدی ۷۳۰ هزار و ۸۷۴ تن محصول زنجیره فولاد با میزان تقاضای یک میلیون و ۴۸ هزار و ۱۱۹ تن به فروش رفت.

محصولات فولادی امروز شامل تیرآهن، سبد میلگرد ساده صنعتی، میلگرد کلاف و آلیاژی، شمش بلوم و انواع ورق سرد لوازم خانگی و خودرو بود که با ذف کامل سبد میلگرد صنعتی و بخش زیادی از میلگرد آلیاژی، کلاف و شمش بلوم که حدود ۳۸/۷ درصد شد، حجمی به مقدار ۱۰۶ هزار و ۸۷۴ تن با میزان تقاضای بسیار پایین ۷۰ هزار و ۹۱۹ تن معامله شد.

همچنین طبق روال هر هفته، تالار صنعتی بورس کالا این هفته، میزبان ۹۷ هزار تن آهن اسفنجی به نرخ پایه ۱۱ هزار و ۲۳۸ تومان به ازای هر کیلو بدون ارزش افزوده بود که در پایان معاملات تمامی حجم عرضه شده با میزان تقاضای ۱۴۴ هزار و ۲۰۰ تن و با میانگین درصد تغییر نرخ حدود ۱۳/۳۰ درصدی، برای برخی شرکت‌ها با افزایش قیمت نسبت به نرخ معامله به فروش رفت.

در تالار صنعتی و حراج باز نیز با حذف کامل سنگ آهن کلوخه و در مجموع ریزش ۶۳/۲ درصدی از یک میلیون و ۶۹۰ هزار و ۴۸۴ تن محصولات سنگ آهن عرضه شده، حجمی به مقدار ۵۲۷ هزار تن شامل سنگ آهن دانه‌بندی، گندله و کنسانتره سنگ آهن با میزان تقاضای یک میلیون و ۴۳۳ هزار و ۸۰۰ تن معامله شد.

تصویر زیر جزئیات عرضه امروز را نسبت به هفته قبل نشان می‌دهد.

نزدیک ۶۰ درصد محصولات زنجیره فولاد، بدون مشتری ماند

انتهای خبر/ف

کد خبر 8004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =