کد خبر 8011
۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷

قطار تولیدات کارخانه فولاد گیلان دوباره به راه افتاد

قطار تولیدات کارخانه فولاد گیلان دوباره به راه افتاد

مجتمع فولاد گیلان پس از یک تعطیلی در خط تولید ورق امروز دوباره به راه افتاد.

به گزارش آهن نیوز؛ مجتمع فولاد گیلان از سال ۱۳۸۲ وارد چرخه تولید کشور شد. در این مجتمع سه خط تولید نورد گرم و نورد سرد و ورق گالوانیزه قرار دارد، کارخانه آن در شهرک صنعتی رشت در زمینی بالغ بر ۶۰ هکتار تاسیس شده است.

محصولات مجتمع فولاد گیلان استاندارهای بین‌المللی را داراست، با توجه به شرایط سخت رقابتی و تحریم‌های بین‌المللی تأمین کننده بخش عمده‌ای از نیاز صنعتگران و تولیدکنندگان داخل است و بیش از ۴۰۰ شرکت در صنایع پایین دستی زنجیره فولاد مواد اولیه خود را از مجتمع فولاد گیلان دریافت می‌کنند.

مجتمع فولاد گیلان که بعد از فولاد مبارکه بزرگترین کارخانه نورد فولاد کشور است، با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا سهم بزرگی در تامین نیاز کشور به انواع ورق‌های گرم، سرد و گالوانیزه دارد که با تغییراتی اساسی امکان افزایش کمّی و ارتقاء کیفی تولیدات خود را داراست.

مجتمع فولاد گیلان با مدیریت رسول دانیال‌زاده اداره می‌شود، براساس برخی خبرها خط تولید این کارخانه برای یک مدت از کار افتاده بود اما امروز خبرنگار آهن‌نیوز مطلع شد، خط تولید این کارخانه از امروز دوباره به راه افتاده و دلیل متوقف شدن آن، تعمیرات خط تولید بوده است.

انتهای پیام/

کد خبر 8011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =