کد خبر 8016
۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۹

کارخانه سیمان در عنبرآباد کرمان احداث می شود

کارخانه سیمان در عنبرآباد کرمان احداث می شود

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: استاندار کرمان با احداث کارخانه‌هایی از جمله سیمان در عنبرآباد، نئوپان در منوجان، طلا در فاریاب و آهک در جیرفت موافقت کرد.

به گزارش آهن نیوز؛ مسلم مروجی‌فرد در جمع خبرنگاران به تاکید استاندار کرمان مبنی بر احداث کارخانه سیمان عنبرآباد اشاره کرد و اظهار داشت: در مرحله اول با پیگیری اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، مجوزهای لازم صادر و رایزنی برای تامین اعتبار ۶۰ هزار میلیارد ریال برای احداث این کارخانه در شهرستان عنبرآباد آغاز شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان افزود: شرکت جهاد نصر به عنوان سرمایه‌گذار این پروژه، اقدامات خود را برای احداث کارخانه سیمان آغاز کرده است.

 وی خاطرنشان کرد: در ادامه جلسه با استاندار کرمان برای اجرای طرح‌های جدید در جنوب استان و در جهت افزایش تولید و اشتغال در این منطقه، با حضور سرمایه‌گذاران جدید، مقرر شد کارخانه نئوپان در منوجان و سومین کارخانه طلا در فاریاب احداث شود.

مروجی‌فرد ادامه داد: در این جلسه طی دستورات استاندار مبنی بر تامین زیرساخت‌های لازم برای کارخانه آهک جیرفت نظیر زمین، آب و برق، با پیگیری‌های متعدد و ویژه با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، مقرر شد بعد از واگذاری زمین، این سرمایه‌گذاران برای اجرای این طرح‌ها با اعتبار ۱۰ هزار میلیارد ریال فعالیت خود را آغاز کنند.

انتهای پیام / 

کد خبر 8016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =