کد خبر 8022
۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲

چادرملو، ۸ دستگاه حفاری به یکی از شرکت های فرعی واگذار کرد

چادرملو، ۸ دستگاه حفاری به یکی از شرکت های فرعی واگذار کرد

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو (کچاد) از واگذاری ۸ دستگاه حفاری به شرکت توسعه معادن و اکتشافات فلزیابان کویر (شرکت فرعی) خبر داد.

به گزارش آهن نیوز؛ شرکت معدنی و صنعتی چادرملو (کچاد) با افشای اطلاعات گروه ب در خصوص قرارداد با یکی از شرکتهای فرعی خود اعلام کرد:

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو تعداد ۸ دستگاه حفاری به همراه کلیه متعلقات، ملزومات جانبی و ادوات مربوطه را طی قرارداد شماره۳۶۳/۱۴۰۲/ح مورخ ۲۰/۰۸/۱۴۰۲ به شرکت توسعه معادن و اکتشافات فلزیابان کویر(شرکت فرعی) بر مبنای قیمت گزارش هیات کارشناسان رسمی دادگستری استان تهران به مبلغ ۶۰۷،۹۰۵ میلیارد تومان واگذار نموده است.

مبلغ این قراداد بابت ایفای تعهدات این شرکت، در افزایش سرمایه شرکت توسعه معادن و اکتشافات فلزیابان کویر به عنوان آورده شرکت معدنی و صنعتی چادرملو لحاظ می گردد.

بر این اساس ارزش دفتری دارایی های مورد معامله مذکور مبلغ۲۹۸،۱۹۶ میلیارد تومان می باشد و درآمد ناشی از این معامله مبلغ ۶۰۷،۹۰۵ میلیارد تومان می باشد.

لذا سود ناخالص قابل شناسائی این معامله مبلغ ۳۰۹،۷۰۸ میلیارد تومان خواهد بود که آثار مالی آن در گزارش نه ماهه سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۱۴۰۲ شرکت افشاء خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 8022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =