کد خبر 8040
۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۷

سپاهان، پرسپولیس را شکست داد

سپاهان، پرسپولیس را شکست داد

سپاهان اصفهان در مهمترین دیدارهای هفته دهم برابر پرسپولیس به پیروزی رسید.

به گزارش آهن نیوز؛ در آخرین و مهمترین دیدار هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه نقش جهان و از ساعت ۱۸:۳۰ دو تیم سپاهان و پرسپولیس برابر هم قرار گرفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی یک بر صفر زردپوشان اصفهان به پایان رسید.

سپاهان که پس از برد روحیه بخش خود در لیگ قهرمانان آسیا اینبار برای جبران امتیازات از دست رفته در لیگ برتر گام به این دیدار گذاشته بود از همان ابتدا هجومی و با برنامه نشان داد و در مقابل شاگردان یحیی گل محمدی مثل همیشه نبودند و سردرگم و بدون استراتژی مشخص ظاهر شدند.

سپاهان با علم به ضعف‌های پرسپولیس در مرکز خط دفاعی بیشتر این ناحیه را هدف قرار دادند و ضمنا با ارسال از جناحین به دنبال گلزنی بودند که در نیمه نخست کاری از پیش نبردند.

در نیمه دوم سپاهان آهنگ هجومی تری به خود گرفت و چند بار تا مرز گلزنی پیش رفت، اما بیرانوند مانع گلزنی آن‌ها شد تا اینکه در دقیقه ۷۰ روی یک شلیک تماشایی و تعلل علیرضا بیرانوند توسط رضا اسدی به گل رسیدند.

ضمنا شهاب زاهدی مهاجم پرسپولیس در آخرین ثانیه های بازی با دریافت کارت قرمز از داور اخراج شد.

پس از این گل انتظار می‌رفت تا پرسپولیس برای جبران فرم بهتری به خود بگیرد، اما اینگونه نبود و تعویض‌های گل محمدی هم اثربخش نبود تا سپاهان به پیروزی برسد و ۱۵ امتیازی شود. پرسپولیس نیز با ۱۷ امتیاز پایین‌تر از ذوب آهن در رده سوم جدول ماند.

انتهای پیام/

کد خبر 8040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =