کد خبر 8065
۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰

آهن‌نیوز از معاملات بورس کالای ایران گزارش می‌دهد:

معامله بیش از ۸۴ درصد محصولات فولادی با تقاضای ضعیف

معامله بیش از ۸۴ درصد محصولات فولادی با تقاضای ضعیف

در پایان معاملات امروز بازار بورس کالای ایران با حذف ۱۴/۸ درصدی محصولات، حجمی به مقدار ۳۱۳ هزار و ۷۵۰ تن با میزان تققاضای نه چندان بالای ۲۸۴ هزار و ۸۲۰ تنی به فروش رفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، در پایان معاملات امروز بازار بورس کالای ایران از ۳۶۸ هزار و ۳۲۰ تن محصول عرضه شده از زنجیره فولاد شامل تختال C و SM، شمشم بلوم، ورق سرد B و گالوانیزه G با حذف ۱۴/۸ درصدی محصولات، حجمی به مقدار ۳۱۳ هزار و ۷۵۰ تن با میزان تققاضای نه چندان بالای ۲۸۴ هزار و ۸۲۰ تنی به فروش رفت.

براساس نتایج حاصل از این معاملات، در بررسی معاملات تختال C و SM و ورق سرد B بدون رقابت براساس نرخ پایه تمامی حجم‌شان به فروش رفته و فقط تختال SM عرضه شده توسط فولاد مبارکه با تقاضای نسبتا خوبی مواجه شد. اما ورق گالوانیزه G با ریزش ۷۴ درصدی حجم عرضه شده براساس نرخ پایه با میزان تقاضای برابر با عرضه به فروش رفت.

شمش بلوم موجود در عرضه‌های امروز نیز با ریز ۲۰/۴ درصد به حجم ۱۹۷ هزار و ۹۵۰ تن بدون تغییر قیمت خاصی با قیمت پایه ۱۸ هزار و ۴۲۲ تومان به فروش رفت که تقاضای چندانی هم برای آن وجود نداشت و فقط ۱۷۲ هزار و ۸۲۰ تن ثبت شد. کمترین نرخ معامله شده این محصول ۱۷ هزار و ۹۰۰ تومان و بیشترین نرخ ۱۸ هزار و ۸۴۰ تومان است. 

تصویر زیر جزئیات معاملات محصولات امروز و مقایسه نوسان آن نسبت اطلاعیه عرضه را نشان می‌دهد:

معامله بیش از ۸۴ درصد محصولات فولادی با تقاضای ضعیف

انتهای خبر/ ف

کد خبر 8065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =