کد خبر 8084
۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۳

آهن‌نیوز از عرضه‌های بورس کالا گزارش می‌دهد:

کاهش قابل توجه حجم ورق‌های فولادی/ افزایش ۱۴ هزار تومانی نرخ پایه ورق قلع اندود

کاهش قابل توجه حجم ورق‌های فولادی/ افزایش ۱۴ هزار تومانی نرخ پایه ورق قلع اندود

در جدیدترین اطلاعیه عرضه بورس کالا امروز ۲۳ آبان ۱۴۰۲، ۲۸ هزار و ۲۵۰ تن انواع ورق فولادی شامل ورق گالوانیزه G، ورق سرد B و ورق قلع اندود بر روی تابلوی معاملات در تالار صنعتی معامله خواهد شد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، در جدیدترین اطلاعیه عرضه بورس کالا امروز ۲۳ آبان ۱۴۰۲، ۲۸ هزار و ۲۵۰ تن انواع ورق فولادی شامل ورق گالوانیزه G، ورق سرد B و ورق قلع اندود بر روی تابلوی معاملات در تالار صنعتی معامله خواهد شد. 

طبق این اطلاعیه ورق قلع اندود توسط صنایع فولاد توان آور آسیا به صورت نقدی و ورق سرد B توسط فولاد غرب آسیا به ثورت نقدی و صدر امین به صورت اعتباری معامله خواهد شد. 

گفتنی است عرضه ورق قلع اندود در تالار صنعتی هفته گذشته در روزهای دوشنبه انجام شد اما به علت عدم تایید معاملات آن توسط کمیته بورس کالا به دلیل قیمت نامتعارف روز سه شنبه مجددا تکرار شد. لازم به ذکر است قیمت کشف شده این محصول در هر دو عرضه بدون ارزش افزوده در حدود ۶۳،۹۰۰ تومان بود که افزایش حدود ۱۹ هزار تومانی نسبت به نرخ پایه داشت که روز سه شنبه تایید شد. امروز نیز حجم این محصول کاهش حجم قابل توجه بیش از ۸۵ درصدی نسبت به هفته قبل داشته درحالی که نرخ پایه آن ۱۴ هزار تومان بالاتر عرضه شده است.

ورق گالوانیزه G نیز با نرخ پایه ثبات برای همه شرکت ۴۰ هزار و ۸۷۵ تومان به جز دو شرکت که تسویه نقدی دارد، باقی به صورت اعتباری عرضه شده و تغییر قیمتی نداشته است.

تصویر زیر جزئیات عرضه محصولات امروز را به همراه نوسان میزان عرضه و قیمت نسبت به هفته قبل نشان می‌دهد:

کاهش قابل توجه حجم ورق‌های فولادی/ افزایش ۱۴ هزار تومانی نرخ پایه ورق قلع اندود

انتهای خبر/ ف

کد خبر 8084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =