کد خبر 8088
۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷

دو مسئول دیگر از مقصرین معدن رزمجاه طزره دامغان تفهیم اتهام شدند

دو مسئول دیگر از مقصرین معدن رزمجاه طزره دامغان تفهیم اتهام شدند

رئیس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به تفهیم اتهام ۲ مسئول مقصر دیگر در معدن رزمجاه طزره دامغان گفت: نظریه تکمیلی هیئت ۵ نفره کارشناسان حوادث ناشی از کار در خصوص این معدن وصول شد.

به گزارش آهن نیوز؛ محمدجعفرعبدالهی افزود: با وصول نظریه تکمیلی هیئت ۵ نفره کارشناسان، دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان دامغان دو مسئول دیگر معدن رزمجاه طزره که مقصر شناخته شدند را احضار کرد.

وی ادامه داد: سرپرست کارگاه و مسئول ایمنی که دستگاه صحت سنجش اکسیژن را در اختیار داشته، هر کدام به اتهام بی احتیاطی و بی مبالاتی منتهی به قتل غیرعمدی ۶ نفر از کارگران معدن به میزان ۱۰ درصدتقصیر، تفهیم اتهام و صدور قرار تأمین وثیقه اقدام و متهمان با تودیع تأمین آزاد هستند.

عبدالهی تصریح کرد: با وصول نظریه تکمیلی هیئت ۵ نفره کارشناسان، سرپرست معادن زغال سنگ طزره نیز به میزان ۸۰ درصد مقصر و نظریه به وی ابلاغ شد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان افزود: دقت، سرعت و در عین حال صحت در رسیدگی، اولویت دستگاه قضایی استان در تعیین تکلیف این پرونده قرار گرفته است؛ تا ضمن بررسی ابعاد مهم و خاص پرونده، مطالبات خانواده های جان باختگان در برخورد قانونی و بازدارنده فراهم شود.

انتهای پیام/

کد خبر 8088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =