کد خبر 8103
۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱

نمایشگاه تأسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی و معدن و صنایع معدنی در شیراز آغاز به کار کرد

نمایشگاه تأسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی و معدن و صنایع معدنی در شیراز آغاز به کار کرد

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس از آغاز به کار نمایشگاه‌های تأسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی و معدن و صنایع معدنی در شیراز خبر داد.

به گزارش آهن نیوز؛ محسن نهاوندی امروز، ۲۳ آبان با اعلام این خبر گفت: دهمین نمایشگاه تخصصی معدن و صنایع معدنی، تجهیزات و ماشین‌آلات وابسته و دهمین نمایشگاه تخصصی سنگ‌های تزیینی، تجهیزات سنگبری و ماشین‌آلات وابسته به همراه بیستمین نمایشگاه بین‌المللی تأسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی و نهمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر از امروز در سایت نمایشگاهی فارس آغاز به کار کرد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس افزود: تاسیسات ساختمان یکی از مهم‌ترین بخش‌های حوزه ساختمان است که نقش بسیار موثری در این صنعت ایفا می‌کند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه‌ها از سطح کیفی و کمی بسیار مناسب برخوردارند، ادامه داد: در نمایشگاه تأسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی بیش از ۵۰ شرکت حضور دارند.

نهاوندی با بیان اینکه ۳۴ شرکت نیز از استان‌های مختلف کشور در نمایشگاه معدن و صنایع معدنی و سنگ‌های تزیینی حضور پیدا کردند، افزود: این عناوین نمایشگاهی در مساحت ۹ هزار مربعی سالن‌های حافظ، بهار و نرگس بر پا شده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس بیان کرد: برپایی این نمایشگاه‌ها فرصت مناسبی برای ارائه توانمندی‌ها و دانش روز در حوزه ساختمان و تاسیسات و معدن و صنایع معدنی است.

وی در پایان یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند تا روز جمعه، ۲۶ آبان‌ماه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ از این نمایشگاه‌ها بازدید کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 8103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =