کد خبر 8167
۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶

آهن‌نیوز از بازار آهن گزارش می‌دهد؛

پنجشنبه در بازار آهن چه گذشت؟

پنجشنبه در بازار آهن چه گذشت؟

در بازار آهن روز پنجشنبه در اکثر مبادی فروش آهن، نوسانات چشمگیری وجود نداشت و بازار در آرامش به سر برد طوری که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی بدون تغییر اعلام شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، روز پنجشنبه قیمت دلار همچنان در کانال ۵۰ هزار تومان در نوسان بود و در نهایت به نرخ ۵۰ هزار و ۹۰۰ تومان معامله شد. در بازار آهن نیز در اکثر مبادی فروش آهن، نوسانات چشمگیری وجود نداشت و بازار در آرامش به سر برد طوری که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی بدون تغییر اعلام شد.

طبق گزارش‌ها از کف بازار در بخش محصولات ذوبی، نرخ اکثر کارخانه‌های میلگرد نسبت به نرخ اعلامی روز گذشته آن بدون تغییر بود و فقط برخی سایزهای اعلامی ذوب آهن اصفهان با ۱۰۰ الی ۳۰۰ تومان کاهش همراه بود.

نرخ اعلامی برای تیرآهن نیز در اکثر مبادی فروش با ثبت قیمتی اعلام شد.

در بخش محصولات تخت فولادی نیز ثبات قیمتی حاکم بود طوری که نرخ انواع ورق سیاه (فولاد مبارکه، فولاد سبا، اکسین، کاویان و آجدار فابریک) و انواع ورق (گالوانیزه، روغنی و رنگی) بدون تغییر اعلام شد.

اما نرخ روز انواع قوطی پروفیل نسبت به آخرین نرخ اعلامی روز چهارشنهب با ۲۰۰ تومان کاهش همراه بود. 

در بخش مواد اولیه نیز نرخ پیشنهادی اکثر کارخانه‌های آهن اسفنجی و شمش فولادی تغییر قیمتی از طرف مبادی فروش این محصولات نداشت.

پنجشبه در بازار آهن چه گذشت؟

انتهای خبر/ ف

کد خبر 8167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =