کد خبر 8173
۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱

واحدهای متخلف در بازار کردستان ۲۷۴ میلیارد ریال جریمه شدند

واحدهای متخلف در بازار کردستان ۲۷۴ میلیارد ریال جریمه شدند

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: واحدهای متخلف در بازار استان طی سال جاری بالغ بر ۲۷۴ میلیارد ریال به دلیل تخلف های صنفی جریمه شدند.

به گزارش آهن نیوز؛ فرزاد سردارزاده اظهار کرد: بازرسان این سازمان تاکنون بیش از ۵۱۵ هزار و ۷۵۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی، خدماتی، تولیدی و صنعتی در سطح استان داشتند.

وی اضافه کرد: در نتیجه این بازرسی ها هزار و ۶۳۵ مورد تخلف محرز و پرونده آنها تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صمت کردستان ارزش ریالی پرونده های تشکیل شده در این مدت را افزون بر ۲۶۴ میلیارد ریال خواند و ادامه داد: افزون بر این موارد ۶ هزار و ۲۸۳ مورد گشت مشترک با حضور تعداد دیگری از دستگاه های اجرایی در بازار استان انجام شد.

سردارزاده اضافه کرد: در نتیجه بازرسی های انجام شده توسط گشت مشترک ۶۶۲ فقره پرونده تخلف به ارزش ۱۰ میلیارد و ۵۶۹ میلیون ریال تشکیل شد.

وی یادآور شد: در هفت ماهه اول سال جاری ۷۰ مورد بازدید و بازرسی از انبارهای استان هم انجام شده و ۱۸ مورد تخلف عرضه خارج از شبکه در این انبارها شناسایی شد.

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صمت کردستان اظهار کرد: در این مدت هزار و ۶۱۰ مورد گزارش مردمی از تخلف در بازار داشتیم که از این تعداد ۳۳۴ مورد تخلف احراز و پرونده آن به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

سردارزاده اضافه کرد: بیشترین پرونده‌های تخلف تشکیل شده در این ایام مربوط به کیف و کفش و پوشاک بوده است.

انتهای پیام/

کد خبر 8173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =