کد خبر 8178
۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴

آهن‌نیوز از معاملات بورس کالای ایران گزارش می‌دهد:

۷۰ درصد شمش بدون مشتری ماند/سنگ آهن دانه‌بندی و سبد میلگرد صنعتی حذف شد

۷۰ درصد شمش بدون مشتری ماند/سنگ آهن دانه‌بندی و سبد میلگرد صنعتی حذف شد

در انتهای معاملات با حذف کامل میلگرد ساده صنعتی و سنگ آهن دانه‌بندی و در مجموع ریزش ۵۶ درصد، حجمی به مقدار ۶۵۸ هزار و ۸۱۵ تومان با میزان تقاضای نسبتا خوبی نسبت به هفته قبل به مقدار ۸۳۸ هزار و ۱۹۸ تومان به فروش رفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق جدیدترین اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز ۲۷ آبان ۱۴۰۲ قرار بود یک میلیون و ۵۰۰ هزار و ۳۰۸ تن محصول شامل ۱۱۴ هزار و ۵۰۸ تن محصولات نورد فولادی، یک میلیون و ۲۸۳ هزار و ۸۰۰ تن محصولات سنگ آهنی و ۱۰۲ هزار تن آهن اسفنجی در تالار صنعتی عرضه شود اما در انتهای معاملات با حذف کامل میلگرد ساده صنعتی و سنگ آهن دانه‌بندی و در مجموع ریزش ۵۶ درصد حجمی به مقدار ۶۵۸ هزار و ۸۱۵ تومان با میزان تقاضای نسبتا خوبی نسبت به هفته قبل به مقدار ۸۳۸ هزار و ۱۹۸ تومان به فروش رفت.

محصولات فولادی امروز شامل تیرآهن، سبد میلگرد ساده صنعتی، میلگرد کلاف و آلیاژی، شمش بلوم و انواع ورق سرد و گالوانیزه خودرو بود که در انتهای معاملات با حذف ۶۱/۱ درصد محصولات حجمی به مقدار ۴۴ هزار و ۸۱۵ تن با میزان تقاضای ۲۱ هزار و ۱۹۸ تنی معامله انجام شد.

همچنین طبق روال هر هفته، تالار صنعتی بورس کالا این هفته نیز با افزایش ۵.۱ درصدی حجم عرضه، میزبان ۱۰۲ هزار تن آهن اسفنجی به نرخ پایه ۱۱ هزار و ۱۷۱ تومان به ازای هر کیلو بدون ارزش افزوده بود که نسبت به هفته قبل کاهش قیمت نیم درصدی داشت، در انتهای معاملات نیز همین مقدار حجم با میزان تقاضای ۱۳۴ هزار تنی به فروش کامل رفت.

در تالار صنعتی و حراج باز همچنین با حذف ۶۰/۱ درصد از مجموع یک میلیون و ۲۸۳ هزار و ۸۰۰ تن محصولات سنگ آهنی عرضه شده شامل گندله و کنسانتره سنگ آهن، حجمی به مقدار ۵۱۲ هزار تن با میزان تقاضای ۶۸۳ هزار تن معامله شد.

تصویر زیر جزئیات معاملات امروز را نسبت به هفته قبل نشان می‌دهد.

۷۰ درصد شمش بدون مشتری ماند/سنگ آهن دانه‌بندی و سبد میلگرد صنعتی حذف شد

انتهای خبر/ ف

کد خبر 8178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =