کد خبر 8195
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲

گزارش آهن‌نیوز از بازار آهن؛

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

در بازار آهن دیروز، اعلام نرخ‌ها در اکثر مبادی فروش نزولی بود یا با ثبات قیمتی همراه بود طوری که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد بدون تغییر و اکثر مقاطع فولادی کاهش یافت.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، نرخ دلار دیروز در بازار آزاد، عقب نشست و به ۵۰ هزار و ۶۸۸ تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۰.۴ درصدی داشت. در بازار آهن نیز اعلام نرخ‌ها دیروز در اکثر مبادی فروش نزولی بود یا با ثبات قیمتی همراه بود طوری که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد بدون تغییر و اکثر مقاطع فولادی کاهش یافت.

بدین ترتیب در بخش محصولات ذوبی، نرخ اکثر کارخانه‌های میلگرد نسبت به نرخ اعلامی روز پنجشنبه بدون تغییر اعلام شد اما نرخ اعلامی ذوب آهن اصفهان در برخی سایزها با ۱۰۰ الی ۳۰۰ تومان کاهش همراه بود و به قیمت ۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۲۵ هزار و ۳۰۰ تومان به فروش رسید.

نرخ تیرآهن نیز به همین ترتیب در فاز کاهش بود طوری که ذوب آهن اصفهان نسبت به روز پنجشنبه با کاهش ۱۰۰ الی ۳۰۰ تومانی به نرخ ۲۴ هزار و ۳۵۰ تومان تا ۲۶ هزار و ۳۰۰ تومان اعلام شد.

در بخش محصولات تخت فولادی نیز نرخ انواع ورق سیاه (فولاد مبارکه، فولاد سبا و آجدار پرسی) و ورق رنگی  ۲۰۰ الی ۵۰۰ تومان کاهش داشته و به قیمت‌های بین ۳۴ هزار تومان تا ۳۶ هزار و ۶۰۰ تومان خرید و فروش شد اما انواع ورق (گالوانیزه و روغنی) و ورق سیاه اکسین و کاویان بدون تغییر قیمت بود.

نرخ انواع قوطی پروفیل هم در معاملات دیروز با ۴۰۰ الی ۸۰۰ تومان و پروفیل زد با ۲۰۰ تومان کاهش همراه بود و به قیمت ۳۶ هزار و ۳۰۰ تومان تا ۳۷ هزار و ۱۰۰ تومان به فروش رفت.

در بخش مواد اولیه هم نرخ پیشنهادی اکثر کارخانه‌های آهن اسفنجی با کاهش ۴۰۰ الی ۴۵۰ تومانی داشته اما شمش فولادی با ثبات قیمتی نسبت به نرخ اعلامی روز پنجشنبه بین قیمت ۱۹ هزار و ۶۰۰ تومان تا ۲۰ هزار و ۱۵۰ تومان معامله شد.

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

انتهای خبر/ف

کد خبر 8195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =