کد خبر 8218
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۸

سلاح ورزی: قسم می‌خورم در شورای عالی نظارت هیچ صورتجلسه ای تنظیم و امضا نشد

سلاح ورزی: قسم می‌خورم در شورای عالی نظارت هیچ صورتجلسه ای تنظیم و امضا نشد

حسین سلاح‌ورزی، رئیس اتاق ایران با اشاره به حواشی ایجاد شده برای اتاق ایران در ماه‌های اخیر در نشست امروز هیات نمایندگان اتاق ایران، گفت: درباره انتخاب رئیس اتاق ایران باید بگویم که قبل از انتخابات ۲۸ خرداد هرگز موضوع رد صلاحیت به من سلاح‌ورزی ابلاغ نشد و شب قبل از انتخابات هم جلسه انجمن نظارت برگزار شد.

به گزارش آهن نیوز؛ رئیس اتاق ایران با اشاره به ماجرای مصوبه شورای عالی نظارت، گفت: به گواه فیلم ضبط شده جلسه، سوگند یاد می‌کنم در آنجا، هیچ صورت‌جلسه‌ای تنظیم و امضا نشد و بعد در خارج جلسه چهار وزیر عضو شورای عالی نظارت به صورت دست‌گردان مفادی را به عنوان صورت‌جلسه ارائه دادند که در جلسه هیچ تصمیمی درباره آن گرفته نشده بود و بعد از دو هفته در ۱۳ آبان مصوبه را با مهر کاملا محرمانه به اتاق ارائه دادند.

وی ادامه داد: این مصوبه را به‌رغم مشکل شکلی و محتوایی که داشت چون ملتزم به قانون هستیم، دریافت کردیم. حال تصمیم داریم بر اساس ضوابط آیین‌نامه به کمک اعضای هیات نمایندگان اتاق ایران، انتخاباتی را برگزار و رئیس بهتری و نه حتما مطلوب دولت، انتخاب کنیم.

البته من به عنوان حسین سلاح‌ورزی، اعتراض خود را نسبت به این مسائل، به محکمه ارائه کردم و معتقدم عدالت در کشور جاری است و هرچه قانون نظر دهد محترم و قابل اجراست.

انتهای پیام/

کد خبر 8218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =