کد خبر 8229
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰

گزارش آهن‌نیوز از بازار آهن؛

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز در بازار آهن و فولاد وضعیت کلیه مبادی فروش در ثبات قیمتی بوده و در موارد جزئی کاهش قیمت دیده شد طوری که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد کاهش یافت و اکثر مقاطع فولادی بدون تغییر اعلام شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، دیروز نرخ دلار در کانال ۵۰ هزار تثبیت شد و به قیمت ۵۰ هزار و ۵۹۳ تومان در بازار تهران رسید. در بازار آهن و فولاد نیز وضعیت کلیه مبادی فروش در ثبات قیمتی بوده و در موارد جزئی کاهش قیمت دیده شد طوری که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد کاهش یافت و اکثر مقاطع فولادی بدون تغییر اعلام شد.

بدین ترتیب در بخش محصولات ذوبی، نرخ اکثر کارخانه‌های میلگرد ۱۰۰ الی ۵۰۰ تومان کاهش داست و به قیمت بین ۲۳ هزار و ۲۰۰ تومان تا ۲۵ هزار و ۲۰۰ تومان برای انواع سایزهای مختلف به فروش رفت.

نرخ روز تیرآهن اعلامی نیز در معاملات دیروز از طرف ذوب آهن اصفهان در کارخانه با اعمال ۱۰۰ الی ۴۰۰ تومان کاهش بین نرخ‌های ۲۴ عهزار و ۲۵۰ تومان تا ۲۶ هزار و ۱۰۰ تومان اعلام شد.

در بخش محصولات تخت فولادی اما ثبات قیمتی حاکم بود و نرخ انواع ورق سیاه (فولاد مبارکه، فولاد سبا، اکسین، کاویان و آجدار پرسی) و انواع ورق (گالوانیزه، رنگی و روغنی) تغییر خاصی نسبت به روز گذشته آن نداشت و بین ۳۳ هزار و ۷۰۰ تومان تا ۳۶ هزار و ۶۰۰ تومان به فروش رفت.

نرخ روز انواع قوطی پروفیل و پروفیل زد هم در ثبات قیمتی بوده و با نرخ‌های ۳۶ هزار و ۳۰۰ تا ۳۷ هزار و ۱۰۰ تومان اعلام شد.

در بخش مواد اولیه نیز نرخ پیشنهادی اکثر کارخانه‌های آهن اسفنجی ۱۵۰ الی ۳۰۰ تومان و شمش فولادی با ۱۵۰ تومان کاهش با نرخ‌های بین ۱۹ هزار و ۴۵۰ تومان تا ۲۰ هزار تومان خرید و فروش شد.

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

انتهی خبر/ ف

کد خبر 8229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =