کد خبر 8233
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶

کدام بازیکنان سپاهان همراه تیم ملی به رقابت های مقدماتی جام جهانی می روند؟

کدام بازیکنان سپاهان همراه تیم ملی به رقابت های مقدماتی جام جهانی می روند؟

پنج بازیکن فوتبال فولاد مبارکه سپاهان که در بازی‌های اخیر این تیم نقش بسزایی داشته اند اکنون و برای مسابقه حساس با ازبکستان در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در خدمت تیم ملی هستند، بی تردید این نفرات در کنار سایر ملی پوشان زمینه نمایش مناسب برابر حریف و کسب پیروزی را فراهم خواهند کرد.

به گزارش آهن نیوز؛ دیدار تیم‌های ایران و ازبکستان در مقدماتی جام جهانی از ساعت ۱۶:۳۰ فردا سه‌شنبه در تاشکند پایتخت این کشور برگزار خواهد شد؛ رضا اسدی، رامین رضاییان، پیام نیازمند، محمدجواد حسین‌نژاد و محمد دانشگر نفرات سپاهانی کاروان تیم ملی در این مسابقه خواهند بود.

تحلیل و بررسی رقابت‌های گذشته تیم سپاهان در لیگ برتر باشگاه های کشور و لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا بازی مثبت و مفید این بازیکنان را نشان می‌دهد اگرچه سهم دیگر نفرات تیم سپاهان نیز پر رنگ بوده است.

رضا اسدی مهاجم تیم سپاهان از جمله آماده ترین بازیکنان این روزهای کشورمان به شمار می‌رود که با به ثمر رساندن هفت گل تاکنون در صدر جدول گلزنان لیگ برتر جای گرفته است، آمادگی و اعتماد به نفس خوب این مهاجم می‌تواند بستر حضور هرچه بهتر او در تیم ملی برابر ازبکستان در چهارچوب رقابت مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ را مهیا کند.

گل زیبای این بازیکن به پرسپولیس در هفته گذشته لیگ برتر که یک پیروزی ارزشمند برای سپاهان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان را در پی داشت، انگیزه مضاعفی برای اسدی است که چنین گل‌هایی را در تیم ملی نیز تجربه کند و پیروزی را برای ایران در مسابقات حساس و سرنوشت ساز به ارمغان آورد.

رامین رضاییان هافبک متعصب و جدی تیم سپاهان که از محبوبیت بالایی نزد هواداران برخوردار است، دیگر بازیکن دعوت شده به تیم ملی و حاضر برابر ازبکستان خواهد بود که نقش موثر او در زمین همچون بازی‌های گذشته ایران قابل تصور است، جنگندگی بالای رامین برابر ازبکستانی که دارای بازیکنان با قدرت بدنی بالاست برگ برنده مناسبی خواهد بود.

بازی مناسب او همواره برای سپاهان چاره ساز بوده و هواداران را خوشنود کرده است، حالا دوستداران تیم ملی نیز منتظر هنرنمایی این بازیکن این بار در ازبکستان خواهند بود.

پیام نیازمند دروازه‌بان محبوب تیم سپاهان در این فصل از لیگ برتر سه کلین شیت داشته است و در صورت صلاحدید کادر فنی قادر به حفظ دروازه خواهد بود. او می تواند مهره قابل اعتمادی برای سنگربانی تیم ملی باشد اگرچه برای قرار گرفتن در این پست هم تیمی های سرسختی مانند علیرضا بیرانوند دارد.

محمد دانشگر مدافع تیم سپاهان از دیگر دعوت شدگان به تیم ملی همواره در سپاهان بازی‌های خوبی داشت و خط دفاعی سپاهان با حضور او منسجم تر و کم اشتباه بوده است. و بی تردید در صورت حضور او در میدان برابر ازبکستان که در خانه بازی می کند و با حملات متعدد به دنبال گشودن دروازه ایران است، خط دفاعی ایران را قابل اعتماد خواهد کرد.

محمد جواد حسین نژاد بازیکن جوان و ۲۰ ساله خط میانی سپاهان در بازی‌های گذشته نقش بسزایی در سرعت بالای این تیم به ویژه در فاز هجومی داشته و در چند بازی به صورت تصاعدی محبوبیت خود را نیز نزد هواداران و فوتبالدوستان افزایش داده است. تیم ملی ایران در طول سال‌ها همواره با کمبود چنین بازیکنان خلاق، باهوش و سرعتی مواجه بوده و از این روی حسین نژاد می تواند برای تیم ملی مفید واقع شود و در فازهای هجومی با کمک به مهاجمان زمینه گلسازی را فراهم کند.

حسین چرخابی کارشناس و پیشکسوت فوتبال در مورد نفرات دعوت شده به تیم ملی گفت: لیست نفرات هرچه باشد باید به نظر سرمربی تیم ملی احترام گذاشت زیرا هر بازیکن دیگری در لیست انتخابی بود باز هم نظرات مختلف وجود داشت و این طبیعیست که انتقادات و پیشنهاداتی مطرح شود.

وی ادامه داد: بازیکنان دعوت شده سپاهان از موثرترین بازیکنان این فصل این تیم بودند و در تیم ملی نیز قادر به نقش آفرینی مناسب خواهند بود، سپاهان تاکنون امتیازات خوبی کسب کرده و در صورتی که کمیته انضباطی این تیم را جریمه نمی کرد جایگاه واقعی آن مشخص می شد.

باید دید تیم ملی کشورمان که فردا سه شنبه در تاشکند برابر ازبکستان به میدان خواهد رفت چه نتیجه ای را رقم خواهد زد.

نخستین تمرین تیم ملی فوتبال دیروز در تاشکند و در شرایطی برگزار شد که در این تمرین بازی با ازبکستان برای ملی‌پوشان کشورمان شبیه‌سازی شد.

در این تمرین ٢۵ بازیکن حاضر در ازبکستان، با توجه به آخرین اطلاعات و آنالیزهای انجام شده کادر فنی از حریف، به تمرین پرداختند تا بیش از پیش آماده رویارویی با تیم ملی ازبکستان شوند.

انتهای پیام/

کد خبر 8233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =