کد خبر 8234
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵

نرخ طلا و ارز امروز ۲۹ آبان ۱۴۰۲/ دلار آزاد وارد کانال ۴۹ هزار تومان شد

نرخ طلا و ارز امروز ۲۹ آبان ۱۴۰۲/ دلار آزاد وارد کانال ۴۹ هزار تومان شد

قیمت دلار آزاد امروز ۲۹ آبان، در جریان معاملات بازار نسبت به روز گذشته کاهش یافت و وارد کانال ۴۹ هزار تومان شد.

به گزارش آهن نیوز؛ دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا در بخش اسکناس، ۴۱ هزار و ۶۰۲ تومان و در بخش حواله‌ ۳۷ هزار و ۸۲۰ تومان کشف قیمت شد.

دلار در ‌صرافی‌ها امروز در زمان تنظیم گزارش، به نرخ ۴۱ هزار و ۱۷۰ تومان خریداری و با نرخ ۴۱ هزار و ۶۰۳ تومان فروخته شد.

همچنین ‌یورو امروز در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۵ هزار و ۳۰۹ تومان معامله شد، اسکناس درهم امارات ۱۱ هزار و ۳۲۸ تومان ارزش‌گذاری شده است.

بررسی میدانی بازار ارز نشان می‌دهد،‌ دلار آزاد امروز توسط دلالان مقابل صرافی‌ها ۴۹ هزار و ۸۶۰ تومان معامله شد؛ نرخ دلار طی روزهای گذشته کاهشی بوده و در جریان معاملات امروز با کاهش ۲۴۰ تومانی ‌مواجه شد.

آخرین قیمت انواع سکه و طلا

سکه طرح قدیم‌ در بازار امروز با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی به نرخ ۲۵ میلیون و ۲۹۵ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز با کاهش ۱۵۰ هزار تومانی به قیمت ۲۸ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه در بازار با کاهش ۵۰ هزار تومانی به نرخ ۱۵ میلیون و ۵۰ هزار تومان داد و ستد شد، ربع سکه با افت ۵۰ هزار تومانی به قیمت ۱۰ میلیون و ۵۰ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه یک گرمی به نرخ ۵ میلیون و ۶۹۵ هزار تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار به قیمت ۲ میلیون و ۴۰۶ هزار تومان در هر گرم داد و ستد شد، همچنین امروز هر مثقال طلای ۱۸ عیار در بازار، ۱۰ میلیون و ۳۸۱ هزار تومان نرخ‌گذاری شد. نرخ طلای آب شده نیز هر مثقال ۱۰ میلیون و ۳۶۰ هزار تومان بوده است.

هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم)، با کاهش ۱۶ صدم درصدی، ۱۹۷۷ دلار قیمت گذاری شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 8234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =