کد خبر 8236
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲

آهن‌نیوز از معاملات بورس کالای ایران گزارش می‌دهد:

تداوم تقاضای ضعیف از محصولات فولادی/ ورق قلع اندود خذف شد

تداوم تقاضای ضعیف از محصولات فولادی/ ورق قلع اندود خذف شد

در انتهای معاملات امروز با حذف کامل ورق قلع اندود و بیش از ۵۰ درصد شمش عرضه شده و در مجموع حذف ۲۳ درصد کل عرضه، حجمی به مقدار ۴۹۹ هزار و ۶۲۰ تن با میزان تقاضای ۴۷۰ هزار و ۴۵۵ تن به فروش رفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق جدیدترین اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز از مجموع عرضه ۶۴۹ هزار و ۳۸۰ تن محصولات زنجیره فولاد شامل تختال C، شمش بلوم، انواع ورق سرد B، قلع اندود، گالوانیزه G و ورق گرم HR بر روی تابلوی معامله بورس کالا، با حذف کامل ورق قلع اندود و بیش از ۵۰ درصد شمش عرضه شده و در مجموع حذف ۲۳ درصد کل عرضه، حجمی به مقدار ۴۹۹ هزار و ۶۲۰ تن با میزان تقاضای ۴۷۰ هزار و ۴۵۵ تن به فروش رفت.

در جریان معاملات امروز تختال C، ورق سرد B و ورق گرم HR به طور کامل فروش رفت که تختال و ورق گرم با استقبال نسبتا خوبی روبه رو شد.

اما ورق قلع اندود به مرحله معامله نرسیده و به طور کامل حذف شد، ورق گالوانیزه G نیز با ریزش ۵۸ درصدی حجمی به مقدار ۲ هزار و ۱۰۰ تن با همین میزان تقاضا به فروش رفت. 

شمش بلوم موجود در عرضه‌های امروز نیز پس از حذف ۵۱/۱ درصد آن به حجم ۱۳۷ هزار و ۵۰۰ تن با میانگین نرخ پایه ۱۸ هزار و ۳۴۸ تومان که تغییر قیمتی محسوسی نداشت به فروش رفت. کمترین نرخ معامله شده این محصول ۱۷ هزار و ۷۵۰ تومان و بیشترین نرخ ۱۸ هزار و ۸۲۴ تومان است. 

در بین ورق‌های عرضه شده ورق گرم HR و ورق گالوانیزه G توسط فولاد مبارکه برای تاریخ تحویل ۲۹ بهمن با نوع تسویه ۵۰ درصد اعتباری و ۵۰ درصد نقدی عرضه شده بود.

تصویر زیر جزئیات معاملات محصولات امروز و مقایسه نوسان آن با اطلاعیه عرضه را نشان می‌دهد:

تداوم تقاضای ضعیف از محصولات فولادی/ ورق قلع اندود خذف شد

انتهای خبر/ ف

کد خبر 8236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =