کد خبر 8239
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۲

بیستمین نمایشگاه متالورژی با حضور ۵۴۸ شرکت داخلی و خارجی برگزار می‌شود

بیستمین نمایشگاه متالورژی با حضور ۵۴۸ شرکت داخلی و خارجی برگزار می‌شود

مجری بیستمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی ایران (ایران متافو)، از حضور ۴۶۰ شرکت داخلی و ۸۸ شرکت خارجی در این نمایشگاه خبر داد.

به گزارش آهن نیوز؛ عبدالکریم جلالی، مدیرعامل شرکت نمانگر و رییس ستاد برگزاری نمایشگاه گفت: بیستمین نمایشگاه بین المللی متالوژی (ایران متافو) با مشارکت ۵۴۸ شرکت داخلی و خارجی از جمعه ۳ آذر تا دوشنبه ۶ آذرماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برگزار می شود.

وی تصریح کرد: هدف اصلی این نمایشگاه، بهره‌مندی حداکثری شرکت‌های دانش‌بنیان از این رویداد است. جلالی افزود: ۱۵۰ برند خارجی از کشورهای «ترکیه، آلمان، ایتالیا، سوئیس، چین، اسپانیا، انگلیس، فرانسه، هنگ کنگ، هند، روسیه، تایوان، کره جنوبی، جمهوری چک، امارات، اسلوونی، آفریقای جنوبی، مالزی، اتریش، ژاپن و ایالات متحده در این نمایشگاه حضور دارند.

جلالی با اشاره به زمینه فعالیت شرکت‌کنندگان اظهار کرد: بیستمین دوره نمایشگاه بین‌المللی متالورژی، با حضور فعالان داخلی و خارجی، در حوزه‌های فولاد، صنایع معدنی، فلزات غیرآهنی (همچون مس، آلومینیوم و روی)، لوله و پروفیل، ریخته‌گری، قالب‌سازی، ماشین‌کاری، آهنگری، نسوزها، کوره صنعتی و عملیات حرارتی برگزار می‌شود.

او در پایان گفت: هدف اصلی برگزاری این نمایشگاه، بهره‌مندی حداکثری شرکت‌های دانش‌بنیان از این رویداد است. نزدیک به ۷۰ شرکت دانش‌بنیان در این نمایشگاه حضور دارند.

بیستمین نمایشگاه بین المللی متالورژی از ۳ تا ۶ آذرماه در ساعت ۸ تا ۱۵ در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی تهران میزبان بازدیدکنندگان و علاقه مندان به این حوزه است.

انتهای پیام/

کد خبر 8239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =