کد خبر 8245
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۶

سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیاردی در واحدهای صنعتی و معدنی بم

سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیاردی در واحدهای صنعتی و معدنی بم

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بم با اشاره به صدور ۱۹ جواز تاسیس در سال جاری گفت: این عدد نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد رشد دارد و سه پروانه بهره‌برداری را با سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیارد ریال و اشتغال زایی ۵۵ نفر بطور مستقیم صادر کرده‌ایم.

به گزارش آهن نیوز؛ علیرضا پشتیبان در یک نشست خبری با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۲ به عنوان «مهار تورم و رشد تولید» اظهار کرد: حضور سرمایه‌گذاران بزرگی مانند مجموعه خودروسازی‌ها باعث افزایش تولید، ایجاد اشتغال پایدار و رشد اقتصادی شرق استان کرمان خواهد شد.

وی ضمن تاکید به رؤسای دستگاه‌های اجرایی بر لزوم بررسی مشکلات تولیدکنندگان، صنعتگران، معدنکاران و بنگاه‌های اقتصادی گفت: رفع موانع صنعتگران و معدنکاران اهمیت بسیاری دارد، از این‌رو در قالب جلسات، کمیته‌های تخصصی، بازدید و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به دنبال رفع مشکلات واحدهای تولیدی در جهت تحقق شعار سال در منطقه هستیم.

پشتیبان با بیان اینکه پیشرفت در شرق استان کرمان در دولت مردمی آیت الله رئیسی شتاب دوچندان گرفته، تاکید کرد: با توجه به نگاه ویژه دولت به شرق استان، به جرات می‌توان گفت این منطقه در آینده‌ای نزدیک شاهد تحولات عظیمی در حوزه‌های صنعت خودروسازی و قطعه‌سازی خواهد بود.

وی با اشاره به صدور ۱۹ جواز تاسیس در سال جاری توسط صنعت و معدن شهرستان بم بیان کرد: این عدد نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد رشد دارد و سه پروانه بهره‌برداری را با سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیارد ریال و اشتغال زایی ۵۵ نفر بطور مستقیم صادر کرده‌ایم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بم از معرفی دو طرح صنعتی جهت دریافت پروانه بهره‌برداری با سرمایه‌گذاری ۳۵۰ میلیارد ریال و اشتغال مستقیم ۲۰ نفر خبر داد.

وی در پایان گفت: این اداره با همکاری سایر ادارات و نهادهای شهرستان بم در راستای توسعه صنعت و تجارت و ایجاد اشتغال در شهرستان تلاش می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر 8245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =