کد خبر 8261
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸

گزارش آهن‌نیوز از بازار آهن؛

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

روند کلی بازار آهن در معاملات دیروز نزولی بود طوری که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی کاهش یافت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، قیمت دلار آزاد دیروز در بازار تهران با افت به کانال ۴۹ هزار تومان به نرخ ۴۹ هزار و ۹۰۰ تومان به فروش رفت. روند کلی بازار آهن نیز در معاملات دیروز نزولی بود طوری که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی کاهش یافت.

در بخش محصولات ذوبی نرخ اکثر کارخانه‌های میلگرد با کاهش ۱۰۰ الی ۴۰۰ تومانی بین نرخ‌های ۲۳ هزار و ۱۰۰ تومان تا ۲۵ هزار و ۱۰۰ تومان معامله شد.

به همین ترتیب نرخ روز تیرآهن نیز  نزولی بود طوری که از طرف ذوب آهن اصفهان با افت ۱۰۰ الی ۳۵۰ تومان در قیمت‌های ۲۴ هزار و ۱۰۰ تومان تا ۲۵ هزار و ۸۰۰ تومان برای سایزهای مختلف اعلام شد.

در بخش محصولات تخت فولادی نیز نرخ انواع ورق سیاه (فولاد مبارکه و فولاد سبا) هم با ۱۰۰ تومان کاهش بین ۳۳ هزار و ۴۰۰ تومان تا ۳۶ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش رفت. انواع ورق‌های دیگر اعم از گالوانیزه، رنگی و روغنی، ورق سیاه اکسین و کاویان بدون تغییر اعلام شد.

نرخ روز اعلامی برای انواع قوطی پروفیلهم با افت ۱۰۰ الی ۴۰۰ تومانی با نرخ‌های ۳۵ هزار و ۹۰۰ تومان تا ۳۶ هزار و ۸۰۰ تومان معامله شد. 

در بخش مواد اولیه نیز به همین ترتیب روند نزولی قیمت‌ها ادامه داشت تا جایی که نرخ پیشنهادی اکثر کارخانه‌های آهن اسفنجی با ۵۰ الی ۱۵۰ تومان و شمش فولادیبا ۱۵۰ تومان کاهش مواجه شده و شمش بین ۱۹ هزار و ۳۰۰ تا ۱۹ هزار و ۸۵۰ تومان خرید و فروش شد.

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

انتهای خبر/ ف

کد خبر 8261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =