کد خبر 8278
۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲

آهن‌نیوز گزارش می‌دهد:

تولیدکننده ورق گاوانیزه خودرو در خاورمیانه در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی متالوژی

تولیدکننده ورق گاوانیزه خودرو در خاورمیانه در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی متالوژی

در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی متالوژی (ایران متافو) از جمله شرکت‌های فولادی فعال در زمینه ورق گاوانیزه ویژه خودرو در خاورمیانه، حضور شرکت ورق خودرو چهار محال بختیاری است. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی متالوژی (ایران متافو) از جمله شرکت‌های فولادی فعال در زمینه ورق‌های فولادی، حضور شرکت ورق خودرو چهار محال بختیاری است. 

این شرکت تنها تولیدکننده ورق گاوانیزه ویژه خودرو در خاورمیانه است. پیش بینی تولید این واحد صنعتی ۳۰۰ هزار تن در سال در نظر گرفته شده بود که با تنفیذ قرارداد به  ۴۰۰ هزار تن در سال توسعه داده شد.

ورق گالوانیزه تولیدی این شرکت جایگزین ورق‌های وارداتی فعلی مصرفی در صنایع ساخت بدنه خودرو خواهد شد که با ویژگی‌های عدم خودرگی و مقاومت بالا در برابر علت‌های گوناگون فرسودگی از قبیل نمک‌های محلول در آب، آلودگی هوا، رطوبت و سایر مواد خورنده بوده و بدین وسیله بدنه اتومبیل‌های تولید شده با این گونه ورق دوام و پایداری بسیار بالاتری خواهد داشت.

حضور شرکت ورق خودرو چهار محال بختیاری در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی متالوژی

گفتنی است زمان شروع این نمایشگاه روز جمعه ۳ آذر بوده و تا روز دوشنبه ۶ آذر ماه ادامه دارد، همچنین زمان بازدید علاقه‌مندان و صنعتگران این حوزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ بعدازظهر برنامه‌ریزی شده است. 

انتهای خبر/ ف

کد خبر 8278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =