کد خبر 828
۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷

زیرساخت ریلی بندر امیرآباد توسعه می‌یابد

زیرساخت ریلی بندر امیرآباد توسعه می‌یابد

مدیرکل بندر امیرآباد با بیان اینکه افزایش سهم ریلی حمل و نقل کالا یکی از استراتژی های دیرینه کشور به شمار می‌رود، گفت: بر اساس برنامه ای مدون و جاری، توسعه حمل و نقل ریلی را دنبال می کنیم.

به گزارش آهن‌نیوز، محمدعلی اصل سعیدی پور مدیرکل بندر امیرآباد اظهار داشت: با توسعه زیرساخت‌های ریلی در بندر، فراهم کردن ایستگاه‌های مختلف جهت تخلیه و بارگیری کالا، تعامل مشترک با اداره کل راه آهن شمال و همیاری کارکنان این اداره کل، شاهد روند رو به رشد فعالیت های ریلی در بندر امیرآباد هستیم.

وی با بیان اینکه حمل و نقل ریلی موجب ایمنی بندر و کاهش تصادفات و آلودگی‌ها می شود، ادامه داد: حجم بالای عملیات ریلی در بازه زمانی کوتاه مدت از مزایای مهم این رویه از حمل و نقل است.

مدیرکل بندر امیرآباد همچنین توسعه زیرساخت‌های ریلی، افزایش ناوگان و تکمیل اسکله رو - رو ریلی بندر امیرآباد در تحقق هدف 10 میلیون تنی ترانزیت میان دو کشور ایران و روسیه را مهم ارزیابی کرد.

وی در پایان با بیان اینکه استفاده بهینه و افزایش سهم از ناوگان ریلی در دستور کار بندر قرار دارد، تصریح کرد: امیدواریم تا پایان سال جاری ضمن حفظ رشد جاری و مستمر 3 درصد حمل ریلی، رکورد چشمگیری را در این حوزه در بندر امیرآباد به ثبت برسد.

انتهای پیام/

کد خبر 828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =