کد خبر 8282
۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴

در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی ایران متافو

صنایع فولادی در کدام سالن‌ها هستند؟

صنایع فولادی در کدام سالن‌ها هستند؟

صنایع وابسته به متالوژی شرکت‌کننده در بیستمین نمایشگاه ایران متافو در ۱۰ سالن اصلی و فضای بین سالن‌ها در ضلع غربی نمایشگاه بین‌المللی تهران متمرکز شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، بیستمین نمایشگاه بین‌المللی متالوژی (ایران متافو) با حضور بیش از ۵۴۴ شرکت خصولتی، خصوصی، دانش‌بنیان و شرکت‌های خارج از کشور با هدف بهره‌مندی حداکثری از توان و ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان ۳ تا ۶ آذر ماه برگزار خواهد شد.

صنایع وابسته به متالوژی شرکت‌کننده در این نمایشگاه در حوزه‌های مختلف فولاد، صنایع معدنی، فلزات غیرآهنی (همچون مس، آلومینیوم و روی)، لوله و پروفیل، ریخته‌گری، قالب‌سازی، ماشین‌کاری، آهنگری، نسوزها، کوره صنعتی و عملیات حرارتی و صنایع سرامیک و ماشین‌آلات صنعتی حضور دارند. 

امسال حضور این شرکت‌ها در ۱۰ سالن اصلی و فضای بین سالن‌ها در ضلع غربی نمایشگاه بین‌المللی تهران در مساحت ۲۰۵۰۱ متر مربع متمرکز شده است.

آهن‌نیوز در یک بررسی تمرکز انواع حوزه‌های تخصصی شرکت‌کننده در سالن‌های مختلف را در جدول زیر دسته‌بندی و ارائه کرده است:

صنایع فولادی در کدام سالن‌ها هستند؟

طبق این جدول تمرکز اصلی صنایع فولادی در سالن‌های ۳۸ A و B که شرکت‌های فولادی بزرگ از جمله فولاد مبارکه، فولاد خوزستان، فولاد هرمزگان، فولاد آلیاژی، انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران و در مجموع شرکت‌هایی که در بخش اول و میانه زنجیره فولاد فعال هستند حضور دارند. شرکت‌های فعال در بخش نورد فولاد نیز در سالن خلیج فارس (۴۴/۱ و ۴۴/۲) با حضور برخی شرکت‌های مطرح از جمله فولاد خرمدشت تاکستان، فولاد جاوید بناب، انجمن نوردکاران فولادی ایران و در کل شرکت‌های فعال در بخش انتهایی زنجیره فولاد متمرکز شده‌اند.

حضور پایگاه خبری آهن‌نیوز نیز به عنوان رسانه تخصصی آهن و فولاد در این نمایشگاه در سالن ۱۸ غرفه B.۴ با هدف معرفی بیشتر قابلیت‌های فنی و نوآوری‌های صنعت فولاد و پوشش حداکثری اخبار با انجام مصاحبه و نشست‌های تخصصی با فعالین این حوزه صورت گرفته است.

صنایع فولادی در کدام سالن‌ها هستند؟

گفتنی است زمان شروع این نمایشگاه روز جمعه ۳ آذر بوده و تا روز دوشنبه ۶ آذر ماه ادامه دارد، همچنین زمان بازدید علاقه‌مندان و صنعتگران این حوزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ بعدازظهر برنامه‌ریزی شده است. 

برای اطلاعات بیشتر درباره حضور شرکت‌ها در سالن‌ها و غرفه‌های معرفی شده اینجا را کلیک کنید.

انتهای خبر/ ف

کد خبر 8282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =