کد خبر 8294
۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰

پنجمین دوره جشنواره فولاد، دی ماه برگزار می شود

پنجمین دوره جشنواره فولاد، دی ماه برگزار می شود

پنجمین جشنواره فولاد از ۱۹ تا ۲۱ دی ماه در برج میلاد برگزار خواهد شد تا فرصتی برای سازندگان داخلی صنعت فولاد بوجود آورد تا بتوانند توانمندی های خود را به نمایش بگذارند.

به گزارش آهن نیوز؛ وحید یعقوبی در مورد پنجمین نمایشگاه فولاد در دی ماه گفت: در سال ۹۷ که کشور دچار بحران شدید بود و با کمبود بسیاری از قطعات و تجهیزات خط تولید فولاد مواجه بودیم، متوجه شدیم بسیاری از این قطعات در داخل کشور بومی سازی شده اما شرکت ها از آن مطلع نیستند و در نهایت با همکاری ایمیدرو و وزارت صمت توانستیم نهضت بومی سازی را شکل دهیم که نتیجه آن برگزاری اولین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد در سال ۹۷ شد.

معاون اجرایی انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران ادامه داد: امسال نیز پنجمین دوره جشنواره به همت انجمن فولاد و با همکاری ایمیدرو و وزرات صمت و فولادسازان بزرگ و کوچک و شرکت های دانش بنیان از ۱۹ تا ۲۱ دی ماه در برج میلاد برگزار می شود.

وی افزود: این نمایشگاه به عنوان محلی برای سازندگان داخلی صنعت فولاد است تا بتوانند توانمندی های خود را به نمایش بگذارند و نقطه تمایز آن با دیگر نمایشگاه‌ها این است که فولاد سازان برای ارائه دستاوردها و پتانسیل خود در این جشنواره شرکت نمی کنند.

یعقوبی گفت: سازندگان در این نمایشگاه در تلاشند تا بتوانند استفاده حداکثری از توانمندی های ساخت داخل انجام دهند و امیدواریم این جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد همانند سال های قبل کمک ویژه ای به تحقق اقتصاد دانش بنیان در کشور کند.

منبع: اقتصاد آنلاین

انتهای پیام/

کد خبر 8294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =