کد خبر 8317
۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳

گزارش آهن‌نیوز از بازار آهن؛

ورق غرق در نوسانات نامعلوم/ بلاتکلیفی در بازار آهن موج می‌زند

ورق غرق در نوسانات نامعلوم/ بلاتکلیفی در بازار آهن موج می‌زند

دیروز در معاملات بازار آهن روند بازار در اکثر مبادی فروش کاهشی و بدون تغییر محسوسی بود اما در بخش محصولات تخت فولادی نرخ‌های اعلامی برای انواع ورق با نوسان زیادی همراه بود.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، دلار در بازار آزاد با قیمت ۵۰ هزار و ۲۵۴ تومان در تهران داد و ستد شد. در بازار آهن و فولاد نیز روند بازار در اکثر مبادی فروش کاهشی و بدون تغییر محسوسی بود طوری که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و مقاطع فولادی بدون تغییر اعلام شد.

در بخش محصولات ذوبی، نرخ اکثر کارخانه‌های میلگرد ۲۰۰ الی ۶۰۰ تومان کاهش داشت و بین ۲۲ هزار و ۸۰۰ تومان تا ۲۴ هزار و ۸۰۰ تومان به فروش رفت.

نرخ تیرآهن ذوب آهن اصفهان نیز در کارخانه نسبت به نرخ اعلامی روز گذشته در برخی سایزها بدون تغییر اعلام شد و در برخی سایزها با ۱۰ الی ۵۰ هزار تومان کاهش بین ۲۴ هزار و ۱۰۰ تومان تا ۲۶ هزار و ۱۰۰ تومان معامله شد.

در بخش محصولات تخت فولادی نرخ‌های اعلامی برای انواع ورق با نوسان زیادی همراه بود اما در نهایت نرخ انواع ورق سیاه (فولاد مبارکه و فولاد سبا) با ۵۰۰ الی ۸۰۰ تومان افزایش همراه بوده و بین  قیمت ۳۵ هزار و ۴۰۰ تومان تا ۳۶ هزار و ۹۰۰ تومان به فروش رفت. انواع ورق (گالوانیزه، رنگی و روغنی ) و ورق سیاه اکسین و کاویان نیز بدون تغییر اعلام شد.

نرخ اعلامی برای انواع قوطی پروفیل و پروفیل زد هم با ثبات قیمتی نسبتب هروز قبل ببا نرخ ۳۵ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۳۶ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش رفت.

در بخش مواد اولیه نیز نرخ پیشنهادی اکثر کارخانه‌های آهن اسفنجی نسبت به نرخ اعلامی روز گذشته با ۵۰ تومان و شمش فولادی با ۱۵۰ تومان کاهش بین ۱۹ هزر و ۵۰ تومان تا ۱۹ هزار و ۶۰۰ تومان به فروش رفت.

انتهای خبر/ ف

کد خبر 8317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =