کد خبر 8318
۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹

کشف سنگ معدن قاچاق در شاهرود

کشف سنگ معدن قاچاق در شاهرود

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از توقیف یک دستگاه خودرو نیسان حامل سنگ معدن قاچاق از نوع سیلیستین به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال در شاهرود خبر داد.

به گزارش آهن نیوز؛ سرهنگ علیرضا شائینی گفت: در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز، ماموران پاسگاه طرود شاهرود با اشرافیت اطلاعاتی و به کار گیری از منابع مخبرین مطلع شدند افرادی قصد انتقال مقادیر قابل توجهی سنگ معدن سیلیستین به صورت قاچاق به شاهرود را دارند، به همین منظور موضوع با حساسیت بالا در دستور کار ماموران آن پاسگاه قرار گرفت.

او با اشاره به اینکه ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی یک دستگاه نیسان حامل سنگ معدن شدند، افزود: با تلاش صورت گرفته این خودرو متوقف که در بازرسی از خودرو مقدار ۲ تن و ۵۰۰ کیلوگرم سنگ معدن قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد.

شائینی با بیان اینکه در این رابطه ۲ نفر متهم نیز دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند، تصریح کرد: متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به دادسرا معرفی و خودروی توقیفی به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود با بیان اینکه سنگ‌های معدن در اختیار اداره صمت شهرستان قرار گرفت خاطر نشان کرد: اقدامات پلیس در راستای مبارزه با استفاده غیر مجاز از معادن با قدرت و قوت ادامه دارد، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

کد خبر 8318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =