کد خبر 8371
۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۴

بازار طلا در مشهد رونقی ندارد/ نمایشگاه طلا و جواهر تا ۱۲ آذرماه ادامه دارد

بازار طلا در مشهد رونقی ندارد/ نمایشگاه طلا و جواهر تا ۱۲ آذرماه ادامه دارد

رییس اتحادیه صنف طلا، نقره و جواهر مشهد گفت: بازار طلا در این شهر در حال حاضر راکد است و رونقی ندارد.

به گزارش آهن نیوز؛ یوسف تقی زادگان افزود: علت اصلی این کم رونقی، قیمت بالای طلا و نوسان آن است که باعث می شود خرید و فروش کمتری انجام شود.

وی از برپایی نمایشگاه ملی طلا، نقره و جواهر در مشهد طی هفته جاری خبر داد و اظهار کرد: یکی از اهداف برپایی این نمایشگاه کمک به رونق این بازار و معرفی ماشین آلات و طراحان جدید به کشور است.

رییس اتحادیه صنف طلا، نقره و جواهر مشهد گفت: صنعت طلا و جواهر در شهرهایی مانند مشهد، یزد، اصفهان و دیگر نقاط کشور فعال است اما در میان کلانشهرهای کشور مشهد به عنوان یکی از بهترین شهرها در این صنعت به شمار می رود لذا این شهر می تواند میزبان شایسته ای برای برپایی نمایشگاه طلا و جواهر باشد.

تقی زادگان افزود: تاکنون بیش از ۱۰۰ طراح، فروشنده، سازنده ماشین آلات، گوهرشناس و طلاساز و صاحبان آموزشگاه های طلاسازی و نقره سازی استانهای کشور برای داشتن غرفه در نمایشگاه مزبور ثبت نام کرده اند که پیش بینی می شود این نمایشگاه با استقبال خوبی مواجه شود.

وی ادامه داد: در کنار برپایی این نمایشگاه، میز تجارت طلا با هدف بررسی مشکلات و ارایه فرصتها در این صنعت روز پنجشنبه همین هفته جاری در محل اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی برگزار می شود و شرکت کنندگان پس از آن به افتتاحیه نمایشگاه طلا، جواهر و نقره مشهد می روند.

رییس اتحادیه صنف طلا، نقره و جواهر مشهد گفت: نمایشگاه طلا، نقره و جواهر مشهد از چهارم تا ۱۲ آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد دایر می شود.

انتهای پیام/

کد خبر 8371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =