کد خبر 8390
۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷

افتتاح مرکز نوآوری و دفتر همکاری فولاد مبارکه در دانشگاه اصفهان

افتتاح مرکز نوآوری و دفتر همکاری فولاد مبارکه در دانشگاه اصفهان

مرکز نوآوری فولاد مبارکه در دانشگاه اصفهان و دفتر همکاری‌های شرکت و دانشگاه، با حضور مدیرعامل و معاونان شرکت فولاد مبارکه، رئیس و مسئولان دانشگاه اصفهان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری آهن نیوز به نقل از سایت فولاد مبارکه، محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل فولاد مبارکه، در جریان افتتاح این مراکز علمی و تحقیقاتی در دانشگاه اصفهان اظهار امیدواری کرد این حرکت، سرمنشا تحولی بزرگ در استان اصفهان و کشور باشد. طیب‌نیا افزود: دانشگاه اصفهان و فولاد مبارکه از مجموعه‌های ارزشمند و پیشرو در کشور هستند و فعالیت‌های هر دو مجموعه، مبتنی بر جامعه محوری و دانش محوری است.

مدیرعامل فولاد مبارکه با تاکید بر نقش محوری صادرات در توسعه همه جانبه کشور گفت: کشورهای توسعه یافته تنها به تامین نیازهای داخلی اکتفا نمی‌کنند و توجه ویژه‌ای به رینگ صادراتی دارند. همچنین این کشورها بخش قابل توجهی از سرمایه‌گذاری‌های خود را به صنایع مادر اختصاص می‌دهند. در کنار این رویکردها، دانش محوری و توجه به نوآوری از دیگر شاخصه‌های کشورهای پیشرو است. ما نیز برای تمدن‌ساز شدن باید نوآوری را در همه بخش‌های کشور حاکم کنیم. 

ما امروز دنبال ارتباط نیستیم؛ به دنبال همکاری هستیم

طیب‌نیا تأکید کرد: ما امروز دنبال همکاری هستیم نه ارتباط. چرا  که ارتباط از دیرباز بین صنعت و دانشگاه وجود داشته است. همه کسب‌وکارهای بزرگ همکاری و ارتباط تنگاتنگی با دانشگاه‌ها دارند. از سوی دیگر دانشگاه‌ها هم بستر مناسبی برای کسب‌وکارها فراهم می‌کنند؛ از جمله گوگل که سالانه ۱۶ میلیارد دلار همکاری با دانشگاه‌ها تعریف کرده است. 

توسعه فناوری و نوآوری جز استراتژی‌های اصلی فولاد مبارکه است و در همین راستا امروز به دنبال همکاری پایدار، هدفمند و مؤثر با دانشگاه هستیم.

انتهای پیام/

کد خبر 8390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =